.. Összetett kereső

.. Közösség

.. Utolsó kommentek

  • UV pót: Megszűnt. (2023.12.11. 15:40) Nano drinkbár
  • Vlagyimir Iljics: Hol vannak a cicusok? (2022.08.19. 15:15) Macska
  • Alex Maties: Sofőrszolgálatra akkor van szükség, amikor a megrendelő autójával szeretne menni valahová, de már ... (2021.08.10. 01:31) Sofőrhívó app
  • kocsmablog: Megtörtént a vendéglátóhely-típusok felülvizsgálata, melyet a szektor régóta szorgalmazott. Olyan ... (2021.01.05. 17:44) A vendéglátóhelyek típusai
  • IPAfai Pap: Ez nagyon menő találat! (2020.12.25. 13:10) Pesti pinceszerek
  • élhetetlen: Függetlenül attól, hogy nem érdekel a sör, ez azért durva. Kötelezően árusítani valamit? Ez legfel... (2020.12.18. 21:04) Sörtörvény: mindig lesz kisüzemi sör csapon?
  • Utolsó 20
2019. 06. 12. - kocsmablog
Hübris sörök

Helyszín: Bestia
Időpont: 2019. június 6.
Google Maps

A hübris az első minimalista kisüzemi sör – hangzott el a budapesti Szent István Bazilika tövében egy gasztronómiai újságíróknak tartott sörkóstolón.

Olvass tovább >>>

 

Neked plusz egy kattintás, nekünk a függetlenség. A kocsma.blog.hu saját domain-re költözik. És mindjárt kétfelé, témától függően. A friss tartalmak a legnépszerűbb régiekkel karöltve - mint ez - a továbbiakban itt:

https://kocsmablog.hu/

https://alkoholinfo.hu/

Kövesd Facebook-on és Instagramon a Kocsmablogot, és ha úgy van: Mutass egy kocsmát!

A bejegyzés trackback címe:

https://kocsma.blog.hu/api/trackback/id/tr5614892370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kocsmablog · http://kocsma.blog.hu 2019.09.27. 09:40:14

A sörfogyasztás nem mennyiség, hanem minőség kérdése - hirdeti kampányában az újhullámos craft minőségű sör, a hübris.

Az idén piacra lépett márka ősszel nagyobb fokozatra kapcsolt: letisztult forma, pikírt videók, shortlistre került csomagolástervek mellett országos elérhetőséget is szerzett, hiszen már az Interspar hipermarketben is elérhetők sörei.

“A minőségi sörfogyasztást és a jó söröket szeretnénk a maguk egyszerűségében tartani. Minden bizonnyal van helyük a piacon a legkülönfélébb ízesítésű és gazdag vizuális világgal rendelkező sörkölteményeknek is, és eszünk ágában sincs kritizálni őket. Mi pusztán sokkal letisztultabban gondolkodunk a sörről és annak ivásáról.” - mondta el Csernenszky Áron marketingkommunikációs vezető. Na, de mire is tanít minket a hübris?

A kampány
Az ország első minimalista sör gyártója nem kisebb célt tűzött zászlajára: demokratizálni szeretné a craft sörkultúrát, vagyis mindenki számára elérhetővé szeretnék tenni a minőségi sörfogyasztást. Ennek egyik meghatározó momentuma, hogy szeptembertől már nemcsak a főváros meghatározó pontjain, hanem a vidéki nagyvárosokban is polcokra kerültek a színes címkés italok. Az új értékesítési lehetőségek pedig új, eladásösztönző kampányt is követeltek: erős online kampány és kellő öniróniával fűszerezett videósorozat népszerűsíti az újragondolt sörözést. A kampány offline lábaként edukatív célú és új dolgok kipróbálására sarkalló partneri kapcsolatok kialakítása is a projekt része, így több nyelv- és főzőiskolában is megtanulhatjuk a hübris új nyelvét.

“Nagyon szeretnénk, hogy craft sört inni ne legyen sikk vagy kiváltság, és minél több ’laikus’ fogyasztó hűtőjébe eljusson pár üveg minőségi ital. A sörök világa és a hozzá tartozó szubkultúra sem nem bonyolult sem nem belterjes, talán csak kívülről tűnik először annak - de mindenkit szeretettel vár. A megismerkedés talán picit olyan, mint az első órák a (nyelv)iskolában: kezdetben csak nézel bambán és elraktározod a sok impulzust, tanulsz. Aztán pár alkalom elteltével azon kapod magad, hogy folyékonyan beszélsz (a sör nyelvén) és élvezed azt, hogy elsajátítottál valami újat. A Hübris Language School ajtaja mindenki számára nyitva áll…” - tette hozzá Ónodi Szabó Mátyás ötletgazda, kreatív vezető.

Koncepció
A hübris márkakommunikációja új szintre lépett a nyári időszakot követően.
A bevezető szakasz második felében szeretnék az early adapterek pozitív visszhangja után a szélesebb célcsoporttal is megismertetni az új szortimentet.
Ehhez pedig egy olyan üzenetrendszert és online kampányt rendeltek, ami hűen tükrözi a színes, mégis minimalista termékmegjelenést.

“Erről árulkodik a márka szlogenje is - Kézműves sör mínusz kézműves - amely szakít a manapság kötelező “kézműves” előtagra rakódott üres közhelyekkel, mégis megtartja annak minőségre utaló jelentéstartalmát” - így László Ádám, ügyvezető.

A sallangmentesség a márka arculatában fontos szerepet játszott. Aki megkóstolná, hogy milyen az üpa, a büza vagy a sür fantázianévre keresztelt főzet, ne a már-már megszokottan túlrajzolt kézműves sör címkéket keresse a polcokon: a letisztult design és modern színvilág hübris üvegeken is az egyszerűséget hirdeti.

A márkáról
A hübris az ország első minimalista söre. Egy székesfehérvári főzőházban indult útjára a márka, ami a végső szortiment kialakítását követően végre nem csak a belvárosi craft beer bar-ok pultjaiban és kiemelt értékesítési pontokon, hanem országszerte valamennyi Interspar hipermarketben is elérhető.

A kezdetben gerillafőzdeként működő vállalkozás az uniós támogatásnak köszönhetően idén szintet tudott lépni: 2000 literesre bővített főzőkapacitásával már hat különböző craft minőségű sörrel van jelen a hazai piacon.
süti beállítások módosítása