> A Heineken, a Central European Fashion Days és a Design Hét keretein belül külföldi divathetek mintájára egy héten át látogatható pop-up showroomot varázsolt Budapestre, hogy bemutassa a visegrádi országok tervezőinek legújabb őszi/téli kollekcióit, extravagáns kreációit. A díszletek között most is elmaradhatatlanul ott sorakoztak az ikonikus palackok, noha nem kocsma az, ahol inni lehet.
A Heineken nemcsak a sörök, de a divat világában is otthonosan mozog, hiszen neves dizájnerekhez köthető számos kezdeményezésük, hogy a múltból csak a palacktervezőket említsük, amiben mi is érdekeltek voltunk. A mostani pop up store létrehozásával a Heineken elsődleges célja az volt, hogy minél több tehetséges magyar és régiós divattervező munkáit ismertesse és szerettesse meg a nagyközönséggel. Világmárkaként lehetőségük van alakítani a trendeket, és szerepet vállalni a helyi tehetségek támogatásában. A múlt héten zárult pop-up store mellett a márka már második éve támogatja a Central European Fashion Days-t, és idén először a Design Hetet, számos együttműködése volt a Design Terminállal, és az évek során számos hazai divat- illetve formatervezőknek szóló pályázatot is indított az ikonikus Heineken-palackok felfrissítésére. Jelenleg a világ nagyvárosai által inspirált limitált kiadású “Cities” üvegekkel bűvölik el a sör és a trendek szerelmeseit.
A márka dizájn-kapcsolódásáról Mark van Iterson a Heineken Globális Design igazgatója elmondta: „A Heineken születése óta szorosan és tudatosan kapcsolódik a designhoz, és jellemzi a kreativitás. Ez volt az első sör, ami nem a megszokott barna üvegben, hanem színes, különleges zöld palackban került a fogyasztókhoz, így átlagsör helyett azonnal a városi szalonok sörévé vált. Az ehhez hasonló kreatív ötletek, a határok feszegetése - és néha átlépése – azóta is jellemez minket.”
A Heineken x CEFD Pop-up Store Kiss Miklós dizájner tervei alapján a Hotel NOMURIban talált otthonra. A tervező elmondta: „A 38 négyzetméteres területen a szlovák, cseh, lengyel és magyar tervezők ruháit, kiegészítőit külön szektorokban helyeztük el, amiket egy-egy a sorok elején található fehér pólón jeleztük az adott város nevével. Az installációt az épület az épületben koncepcióra alapoztuk, ahol egy építészeti alapegység, egy hosszanti elrendezésű shop-teret alakítottunk ki. Az anyaghasználat teljességgel szokatlan, a shop és a divat területeiről ismert alapanyagokból táplálkozik. Az elrendezés a legalapvetőbb struktúrákat követi, kicsit az antik, a keresztény templomok alaprendszerére épít, ezáltal egy kicsit a Divathét temploma is szeretne lenni.”
Az elmúlt egy hét alatt neves magyar tervezők - Dora Abodi, Iner, 1975, Doridea, Sarolt, Celeni, Gion, Artep –, illetve a Gombold újra! külföldi dizájnereinek – Mardoror, Balas, Pajonk, Retart, TAKK – különleges kreációival is megismerkedhettünk a Heineken x CEFD Pop-up Store-ba. A legkiválóbb dizájner darabok megtekintése, megvásárlása mellett, a ONE Fashion Budapest csapatának köszönhetően szerda estig változatos kerekasztal-beszélgetéseken, workshopokon is részt vehetnek a divat szerelmesei.
Az öt ország trendjeit felvonultató pop-up store eddig ideje alatt több száz ember csodálta meg közép-európai tervezők kreációit, alkalmanként 50 fő vett részt a szakmai workshopokon, és személyre szabott konzultációs lehetőséggel is minden nap tucatnyian éltek.
Kövesd Facebook-on és Instagramon a Kocsmablogot, és ha úgy van: Mutass egy kocsmát!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
.. Utolsó kommentek