.. Összetett kereső

.. Közösség

.. Utolsó kommentek

  • UV pót: Megszűnt. (2023.12.11. 15:40) Nano drinkbár
  • Vlagyimir Iljics: Hol vannak a cicusok? (2022.08.19. 15:15) Macska
  • Alex Maties: Sofőrszolgálatra akkor van szükség, amikor a megrendelő autójával szeretne menni valahová, de már ... (2021.08.10. 01:31) Sofőrhívó app
  • kocsmablog: Megtörtént a vendéglátóhely-típusok felülvizsgálata, melyet a szektor régóta szorgalmazott. Olyan ... (2021.01.05. 17:44) A vendéglátóhelyek típusai
  • IPAfai Pap: Ez nagyon menő találat! (2020.12.25. 13:10) Pesti pinceszerek
  • élhetetlen: Függetlenül attól, hogy nem érdekel a sör, ez azért durva. Kötelezően árusítani valamit? Ez legfel... (2020.12.18. 21:04) Sörtörvény: mindig lesz kisüzemi sör csapon?
  • Utolsó 20
2012. 02. 15. - apuska
Kisüzem

Cím: 1077 Budapest, Kis Diófa utca 2.,
Látogatás: 2012. február 1. 17:55-21:45.
Google Maps

Az öntött-formázott-márkázott betondarabok indusztriális jellegét az L-alakú saroképület szártetejébe belőtt modern képzőművészeti kiállítás egy macskakőnyit oldja.

Telefon: +36 1 781 6705
Facebook: fb.com/Kisuzem
Web: -

Vélemény

apuska:

Nem értem kocsmablogi pajtásaim részéről az ellenszenvet. Épp most készülök vidéki ingatlanom egy pesti panelra cserélni, így mindenféle önámítást latba vetve, én simán ki tudnék állni egy Kisüzem méretű színpadra, s hosszan ecsetelni az elemi formákba öntött betonidomok szépségeit és praktikumait. Bérházban nevelkedett puccos városlakók, majd én megmondom a Kisüzemről a tutit!

Itt van mindjárt a név. Remek választás. Míg a 'kis' jelző a trendi kocsmák körébe újonnan érkezők (nyitóbuli: 2011. december 16.) kellő és illő szerénységét sugallja, addig az 'üzemben' már van valami bájosan fanyar ellentmondás, valami ipari jellegűre utaló, ergo profizmust sejtető. És ahogy ez a név egy épületes logóba be lett ágyazva... A betűzött betonkockák mint játékkockák, kirakósra csábítanak.

A logózott bankkártyám a márkázott betonasztalra így akár ki is rakhatnám. Itt a készpénzen túl is van élet, és a napi levesen, grillezett húson, grillezett sajton, tésztaágyas zöldséges korongokon vissza is van konyha, mondjuk angolszalonnás, fetasajtos, omlett-tekercs, a klasszikusok nyomán akár reggelire. A kreativitás befészkelte magát a ritka térelválasztóval elkülönített WC-sárga főzőfülkébe.

De mi fészkel a főzőfülke fölött a lépcső tetején? Nem, nem nyert! Se nem sötétkamra, se nem kúrószoba, a képlet ennél egyszerűbb, az ott egy iroda.

Az öntött-formázott-márkázott betondarabok indusztriális jellegét az L-alakú saroképület szártetejébe belőtt modern képzőművészeti kiállítás egy macskakőnyit oldja. A csupasz téglafalakkal ellentétben a sárgás fénnyel világító lámpák salgóra felfűzött sora leheletnyi melegséget ad, mely a Sirályból megmenekített és a sarokig feltolt kanapén ama hihetetlenül széles sajtótermék kínálat mellett egész kellemes alternatíva, főként, ha a mérleg másik oldala a munkahelyi robot.

Sajnos, ezúttal sietve távoztam, így pont nem hallhattam, milyen muzsikára/koncertre zendítenek rá, sőt, azt jegyeztem fel, hogy ez a csend mennyire izgalmas. Ilyen mód a nemdohányzó hely átalakulását dohányzóvá is inkább csak láttam, mint hogy abban alaposabban megmártózzam, és éppen csak mostam kezeim a nekem akkor is tetsző betonágyban, ha az rajtam kívül mindenki mást borzaszt.

kalimpa:

nem tetszik a hely, nekem túl hideg a hangulata, vagyis igazából nincs is számomra hangulata. inkább olyan mint valami nagy belmagassággal véletlenül megáldott kripta. kisdobbecsszó, hogy én értékelem az igyekezetet és
sok-sok pénz beleölését egy helybe, de itt szerintem pont hogy a hátrányára válik, mert túlságosan hivatalos és barátságtalan lett ezekkel a bontottégla falakkal és az acélszürke beton asztalokkal és kiszolgáló pulttal.

a világítás ötletes, de nagyon sok és vakító, a belmagasság túl nagy a meghitt, családias hangulathoz, puccosnak nem elég elegáns, romkocsmának meg túl modern.

a kiszolgálás túl mogorva és silány volt mikor ott voltunk, vagy csak a társaságunk nem volt szimpatikus, azt nem tudom, de én ha vendéglátós lennék, akkor 2 db félvállról odadobott szónál többel kommentálnám a 15 perces sörre várakozásunkat egy 'kicsit várni kell'-nél!

nekem vesszőparipám egy kocsmánál a Toalett állapot és felszereltsége, mert ugye ha bárki ott ücsörög mondjuk 2 sörnyi időt, akkor WC-re is megy, szóval nem mindegy, hogy hova ürítjük az üríteni valónkat... ugyebár?! na most itt úgy lett megoldva a WC enteriőrje, hogy majdnem epilepsziás rohamot kaptam mikor megláttam a citromsárga falakat és a betonmosdót szűk kis helyre bepasszírozva. nem, nem és nem. engem elriasztott a WC, a hideg rázott tőle... pfff... na, szóval summázva a Kisüzemet: nekem egy nagy adag csalódás volt!!

bal:

Hát... vegyesek az érzelmeim. Minden nagyon jó, külön-külön a betonelemek (falak, betonasztalok, pult, lámpák stb.) rendben, de valahogy így együtt nem áll össze a dolog. Fura. Nem tudom ennél jobban megfogalmazni. Dohányozni (még) lehet, ha kérsz hamutálat, a zene vállalható és nem üvöltött, mi pluszpont. no de a WC? Egyrészt indokolatlanul sárga, másrészt a körbepisált piszoárok elég gyomorforgatók, nem beszélve a stílusosnak gondolt betonvályúról, ami a kézmosót helyettesíti.

Vannak helyek a környéken, amik jobbak.

Ízelítő

Csapolt sör (5 dl): Soproni, 450 Ft
Üveges sör: Soproni 1895, 480 Ft
Bor (1 dl): Folyó (Dupla Szekszárdi Óvörös), 200 Ft
Rövid (5 cl): Unicum, 700 Ft
Üdítő (2 dl): Happy Day rostos gyümölcslevek, 240 Ft
Meleg ital: Capuccino, 360 Ft
Harapnivaló: Grillezett sajt, ...

Értékelés

4,0

Kövesd Facebook-on és Instagramon a Kocsmablogot, és ha úgy van: Mutass egy kocsmát!

A bejegyzés trackback címe:

https://kocsma.blog.hu/api/trackback/id/tr684059310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

apuska · http://kocsma.blog.hu 2012.04.02. 08:26:14

2012. március 31-én a Kisüzemben is elszívták az utolsó szál cigiket:
www.origo.hu/itthon/20120401-soha-tobbet-nem-lehet-ragyujtani.html

apuska · http://kocsma.blog.hu 2017.03.24. 08:26:18

Nagyszerű vendégfotók, és egy kedves történet a névadásról: index.hu/nagykep/2017/03/23/nok_es_ferfiak_a_pult_mogul/
süti beállítások módosítása