.. Összetett kereső

.. Közösség

.. Utolsó kommentek

  • UV pót: Megszűnt. (2023.12.11. 15:40) Nano drinkbár
  • Vlagyimir Iljics: Hol vannak a cicusok? (2022.08.19. 15:15) Macska
  • Alex Maties: Sofőrszolgálatra akkor van szükség, amikor a megrendelő autójával szeretne menni valahová, de már ... (2021.08.10. 01:31) Sofőrhívó app
  • kocsmablog: Megtörtént a vendéglátóhely-típusok felülvizsgálata, melyet a szektor régóta szorgalmazott. Olyan ... (2021.01.05. 17:44) A vendéglátóhelyek típusai
  • IPAfai Pap: Ez nagyon menő találat! (2020.12.25. 13:10) Pesti pinceszerek
  • élhetetlen: Függetlenül attól, hogy nem érdekel a sör, ez azért durva. Kötelezően árusítani valamit? Ez legfel... (2020.12.18. 21:04) Sörtörvény: mindig lesz kisüzemi sör csapon?
  • Utolsó 20
2011. 05. 24. - pamutmaki
Barlang söröző
pixel cégér Helyszín: 1074 Bp., Munkás u. 7.
Látogatás: 2011. május 10. 21:00-01:00
 Bezárt, megszűnt! 

> Még a szemem is becsuktam egy pillanatra, és csak az édeskés illatra ocsúdtam fel.

Adatlap

Elérhetőség: +36 70 585 9845
Web: -
Facebook oldal: www.facebook.com/pages/Barlang/141288655927652
Nyitva tartás: H, K, Sz, Cs, P, Szo, V: 15-03
Extrák: újság, tévé, zenegép

Árlap

Csapolt sör (0,5l) Üveges sör (0,5l)
- Arany Ászok, 350 Ft
- Gösser, 450 Ft
- Staropramen, 480 Ft
- Edelweiss, 650 Ft
Bor (1dl) Rövid (4cl)
Üveges borok, 140 Ft Unicum, 400 Ft
- Jagermeister, 450 Ft
- Ballentines, 480 Ft
- Györkönyi pálinkák, 380 Ft
Üdítők (2dl) Egyéb
Ásványvíz, 150 Ft Mogyoró, 200 Ft
Cappy gyümölcslevek, 280 Ft ...
Szénsavas üdítők, 280 Ft ...
... ...

Fotók

Vélemények

pamutmaki:

"Ha az ember lánya kocsmablog írásra adja a fejét, az első, amit észrevesz magán, hogy a belvárost járva éhes tekintettel kutat szépséges szecessz házak oldalára fúrt sörreklámok fényei után. Kíváncsian betekint, szippant egyet a hol dohos, hogy dohány és alkoholszagú levegőbe, hazaszalad és utánanéz, a kutatócsoport más tagjai feltérképezték-e már kiszemeltjét.

Én már tényleg azt hittem, hogy nem találok egy helyet sem.. Vajon hány hektoliter sört gurítottak már le ezek a srácok?  Te jó ég! Irigylésre méltó. Aztán egy kedves estén a buddhista központban találtam magam, a fény és szeretet ölén átadva magam a tizenhatodik karmapának. Tér és idő elválaszthatatlan örömittas mámorában, valami tibeti dalocskát dúdolgatva, ismét az utcára érve, botlottam bele a velem szemben levő Barlang sörözőbe. Ó igen, kár hogy nem vagyok buddhista, mert akkor biztos állandóan felderítetlen kocsmákra bukkannék. A bejáratnál azért megtorpantunk egy pillanatra lelkes nőtársaimmal. Szinte biztosak voltunk benne, a pince lépcsőin leérve, kopaszodó ősalkesz alakokat, szocreál berendezést találunk szocreál pultosnénivel, na meg szeletelhető füstmennyiséggel. Vettünk egy nagy levegőt és huss. Asszem, én még a szemem is becsuktam egy pillanatra, és csak az édeskés illatra ocsúdtam fel. Első blikkre a 'kellemes meglepetés' és a 'hangulatos' kifejezéseket kántáltam magamban. Süppedős kanapék, kovácsoltvas székek, gyertyák, és az illatért felelős füstölő. A helyet nemrég újították fel, de vajon kész van-e? Az amúgy igen magas és impozáns pultról, tűzpiros képkeretből, fekete-fehér Marilyn Monroe somolygott rám csábosan, én meg kértem volna egy csapolt sört, de nem volt. Elvileg hamarosan lesz, csak még friss a felújítás.. na bumm. Oké, beértem az üvegessel, meg egy felessel, és örömmel konstatáltam, hogy kevesebb pénzt kell előkaparnom a pénztárcámból, mint amire számítottam. A pultoslány kedves volt, nem éreztem belőle a 'húzzál már innen, körmöt akarok reszelni' impulzusokat, sőt nagyjából félóránként még a hamutartónkat is lecserélte mosolyogva. Kellemes, kellemes, de mi lehet a koncepció? A néha leszállingózó, majd viszonylag gyorsan távozó közönségből nem derült ki számomra, kinek és miért hozták létre a Barlangot. Hopp, itt egy játék- és egy zenegép, amott egy tévé, újságok. De mégis, mintha kevés létszámú egyed befogadására alkalmas búvóhely volna a belváros alatt, mely titkos világmegváltó beszélgetésekre ösztönöz barátaiddal. Vagy? Gyere le, igyál egyet és kész? Az üzemeltető nyilván reménykedik, hogy hamarosan fiatalok kisebb-nagyobb hadai özönlik majd el a helyet; ezért a hosszas nyitva tartás, bár ott tartózkodásunk alatt, 11 után egy lélek sem lépett le a lépcsőkön.

És akkor jön a pisi téma. Itt engedjetek meg egy kis kitérőt. A nők idegen helyen való mosdóba meneteléhez mindig egy jó adag határozottság, és még annál is több inger szükséges. És egy jól bevált terv. Van aki körberakja papírral, van aki próbálja tartani magát a kagyló felett, és van néhány elvetemült, aki felguggol a deszkára. Jó, mi? De minden esetben kényelmetlen és kellemetlen, főleg ha a hölgyek feliratú illemhelyre érve férfivizelet szag üti meg az orrunkat, esetleg nincs papír és ki kell szaladni zsepiért, vagy itt-ott felismerhetetlen színű foltokat találunk a padlón, a  csempén... Egy amit mindig tudunk: bárhol bármi megtörténhet.

Hát óvatosan léptem be a Barlang mosdójába, mint egy riadt őz, szaglásztam, sandítottam meg ilyenek. Se férfipisi, se kakifoltok, és még papír is volt. Az este fénypontja mindenképpen ez volt. Talán nemsokára visszatérünk ide, hátha a hely kellemes semlegességét felváltja Valami, na meg némi csapolt, de addig is vár még ránk sok behozandó, hivatalosan elfogyasztott alkohol."

lea:

"Hát a Barlang söröző, kívülről egyáltalán nem azt mutatja, ami belül van. Az oké, hogy kellemes csalódás, de így senki nem fog lemenni. Jól éreztük magunkat, nyugis hely. A pultos jó fej volt, a wc is rendben, de semmi extra. Én dobbantottam először, mert nagyon fáradt voltam, és hazafelé meghallottam egy olyan igazi kis kocsma zaját... és olyan hívogató volt.

A lényeg, hogy lecserélném a bejárati táblákat, hogy valamelyest tükrözze a helyet."

"Nem az a környék, ahol szívesen hagynám a kerékpárom, de ha valaki kellőképp bátor, egy oszlophoz kötni mindig van lehetőség."

Értékelés

  pam zoé lea
dizájn 3 3,5 4
kiszolgálás 5 4,5 4
közönség - - -
zene 3 4 3
füst 3 3 2
mosdók 4,5 5 5
árszínvonal 4 3,5 5
  3,75 3,92 3,83

Kövesd Facebook-on és Instagramon a Kocsmablogot, és ha úgy van: Mutass egy kocsmát!

A bejegyzés trackback címe:

https://kocsma.blog.hu/api/trackback/id/tr902928250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása