.. Összetett kereső

 az_blog_2016.png

.. Közösség

.. Utolsó kommentek

  • Kovács G. Maláta: Csak szólok, hogy Budapesten ezen a hétvégén sem fogjuk élvezni a kocsmázás örömét! serteperte.blo... (2020.05.15. 13:13) A pesti borozók világa
  • Ezüstvándor Arion: Milyen kár, hogy ezekből a régi borozókból alig-alig maradt már. szerettem a hangulatukat. Néha b... (2020.05.02. 00:00) A pesti borozók világa
  • Örömhernyó: Faterom sose ment be egy kocsmába se. Mert azt vallotta, hogy oda csak züllött, lecsúszott alakok ... (2020.05.01. 13:48) A pesti borozók világa
  • Csöncsön: Kitűnő poszt. Bennem (bár nyilván éreztem mindig is) igazából csak most tudatosult az, amiről az u... (2020.05.01. 09:38) A pesti borozók világa
  • szép új világ...: jó szöveg, visszaadja a hangulatot. Grat (2020.05.01. 06:46) A pesti borozók világa
  • kocsmablog: 10 millió forintért a tiéd lehet: player.hu/auto-motor-2/kocsma-ikarus/ (2020.03.30. 14:56) Bus Pub
  • Utolsó 20
2020. 03. 20. - kocsmablog
A házhozszállítás mentheti meg az éttermeket

A koronavírus miatt a vendéglátóhelyeknek rövidített nyitvatartáshoz, illetve csökkenő látogatószámhoz kell alkalmazkodni, így a házhozszállítás lehet a túlélésük záloga. Közel 500 étterem csatlakozott az elmúlt egy hétben a NetPincérhez, négyötöde a fővárosból. A NetPincér többek közt folyamatos futárpartner-toborzással, érintkezésmentes kiszállítással és a futárok pénzbeli támogatásával reagál a megváltozott helyzetre.

Jelentősen megugrott az utóbbi hetekben a NetPincérhez csatlakozó éttermek száma. A vendéglátóhelyekre vonatkozó nyitvatartási korlátozások és a vendégek csökkenő száma miatt az elmúlt egy hétben közel 500 új étterem kereste fel csatlakozási szándékával a vállalatot. Az éttermek négyötöde budapesti vagy Budapest környéki, azonban a vidéki nagyvárosokból érkező megkeresések száma is napról napra nő. A vállalat már a járvány előtt is több mint 2000 partnerrel dolgozott országszerte, valamint futárpartnerei száma is közelített a 2000-hez, melyekhez az elmúlt két hétben további 135 partnert szerződtetett le, és a bővítésen jelenleg is dolgozik. Továbbá számos intézkedést vezetett be a cég annak érdekében is, hogy az éttermek gyorsított folyamattal tudjanak csatlakozni a kiszállításhoz. és minden a helyzethez szükséges támogatást megkapjanak.

netpincergo-becycle.jpg

A nagyok is a házhoz szállítás mellett döntöttek

A magyarok a járványt megelőző időszakban is gyakran rendeltek ételt, így nehéz pontosan megállapítani, hogy az elmúlt pár intenzív hét növekedéséhez mennyiben járult hozzá a vírus. A NetPincérhez az elmúlt hetekben többek között olyan éttermek és étteremláncok csatlakoztak, mint a Pad Thai, a Pata Negra, a VakVarjú Étterem, a Kiosk Pest és Buda, a Fagel, a Bamba Marha, a Zing Burger, a Kandalló Pub, a Khan Asian Food & Bar, a SAO vagy Földes Józsi Bisztrója, ezek mellett pedig több száz további új étteremmel fog bővülni az elérhető vendéglátóhelyek száma országszerte.

A gyorsított csatlakozási lehetőségeken túl a cég meglévő partnerei részére felajánlotta az ideiglenes, heti elszámolási lehetőséget is, így kompenzálva a beülős éttermi forgalomcsökkenésből adódó, hirtelen felmerülő likviditási problémákat. (A közvetítői jutalék mellett jelentős ÁFA-különbözetet kell fizessenek ilyenkor a vendéglátóhelyek, ezért az elvitelre történő értékesítés ÁFA-jának 5%-ra történő azonnali csökkentése nagy segítség lenne a vendéglátószektor számára.)

afa5.jpg

Két hét alatt 135 új futár

A vállalat futárszám bővítéssel is reagál a növekvő rendelésekre, és folyamatosan dolgozik azon, hogy a járvány idején online platformra terelje a felvételi folyamatot, így személyes kapcsolat nélkül, biztonságosabban és a korábbinál is gyorsabban tud szerződni futárpartnereivel. Március első két hetében, országos szinten 135 új futárpartner szerződött a NetPincérrel, akiknek többsége rögtön el is kezdett dolgozni, hiszen akár saját jármű nélkül is munkába lehet állni a kölcsönzési lehetőségeknek köszönhetően. Minden új és már meglévő futárpartner részletes járvánnyal kapcsolatos tájékoztatást és kézfertőtlenítőt kap a cégtől a biztonságos munkavégzéshez.

A futárok megbetegedés esetén a gyógyulásukig, de minimum két hétig nem dolgoznak, ugyanakkor a csoportbesorolásukat - amit eddigi teljesítményük alapján értek el - megtarthatják, így nem veszik kárba az addig elért pozíciójuk és értékelésük. A vállalat egy 2020 Koronavírus Futártámogatási Programot is indít, melynek keretében pénzügyi támogatást nyújt azoknak a futárpartnereknek, akiknél megállapítják a COVID-19 fertőzést, és akiket emiatt hivatalosan karanténba helyeznek.

netpincergo-mobilapp.jpg

A biztonság az első

A NetPincér számos intézkedést vezetett be a biztonságos házhoz szállításért: minden futárpartnert részletesen tájékoztat a szükséges higiéniai előírásokról, valamint kézfertőtlenítőt is biztosít számukra. Az egyre növekvő érintkezésmentes rendeléseknek köszönhetően pedig a futárok sok esetben már nem is találkoznak a felhasználókkal. A NetPincérezők ugyanis egy checkbox kipipálásával vagy kommentmezőben jelezhetik, ha az ajtó elé vagy a kapuhoz kérnék megrendelésüket. Amennyiben online, SZÉP- vagy bankkártyával fizetnek, egyáltalán nem kell fizikai kapcsolatba kerülniük a futárpartnerekkel. A vállalat tapasztalatai szerint a NetPincérGO-rendelések 35%-ánál már jelenleg is az érintkezésmentes kiszállítás a jellemző, ez a tendencia pedig várhatóan a következő időszakban is növekedni fog.

A NetPincér több országos partner esetében is ingyenes kiszállításra állt át, valamint - akár 30%-os - kedvezményeket is bevezetett egy-egy népszerű termékre vagy menüre, hogy még elérhetőbbé tegye az online ételrendelést. A NetPincéren keresztül jelenleg 2000-nél is több étteremből és országosan több mint 800 településről lehet ételt rendelni, melyek közül 23-ban már a vállalat saját futárszolgáltatása is üzemel. Amellett, hogy a cég szakmai és sok esetben pénzbeli támogatást is nyújt meglévő partnereinek, a NetPincérnél most azon is dolgozik, hogy segítséget nyújtson egy rendszeresen frissített tájékoztató oldal létrehozásával, mely iránymutatást ad az iparág szereplőinek, ezzel támogatva az összes többi futárt, éttermet és versenytársaikat is a kialakult helyzetben. A most még kidolgozás alatt álló tájékoztató oldal a következő: https://www.netpincer.hu/koronavirus

*A másik nagy piaci szereplő a házhozszállításban a Wolt, hasonló elvek mentén mindenkit arra biztat:

Neked egy rendelés, nekik egy lehetőség a túlélésre!

Kövesd Facebook-on és Instagramon a Kocsmablogot, és ha úgy van: Mutass egy kocsmát!

A bejegyzés trackback címe:

https://kocsma.blog.hu/api/trackback/id/tr9115536558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.