.. Összetett kereső

 az_blog_2016.png

.. Közösség

.. Utolsó kommentek

2019. 07. 22. - kocsmablog
Jägermeister Scharf

Világpremier Magyarországon! Jägermeister SCHARF néven új ital jelent meg a bárok és a boltok polcain. Alapját az eredeti receptúra adja, de nagyobb szerepet kapott benne a gyömbér, így jött létre az eddigi legtüzesebb Jägermeister.

Az eredeti Jägermeister receptet Curt Mast dolgozta ki az 1930-as években Wolfenbüttelben. Elhivatott vadász volt, így akkoriban vadászok és erdészek itták elsősorban az italát, a keresztet agancsai között hordozó szarvas szimbóluma is arra a legendára utal, miszerint Szent Hubertusz, a vadászok védőszentje látott egy ilyen jelenést.

A likőr máig féltve őrzött receptje 1934 óta létezik. A Jägermeister 56 különböző gyógynövényből készül. Az 1970-es évek óta indult be komolyan az exportja, ezzel nemzetközi karrierje, ma már nyolcvannál is több országban forgalmazzák, mely eredményével az egyik legsikeresebb német szeszes ital.

Siker ide, siker oda, nagyon úgy tűnik, a Zwack Unicumhoz hasonlóan a Jägermeister háza táján sem ülnek babérjaikon a lepárlómesterek. A termékfejlesztés folyamatos, emlékezzünk csak a két évvel ezelőtt debütált Manifest-re, és már itt is a minden eddiginél gyömbéresebb Jägermeister SCHARF, mely a világon elsőként Magyarországon mutatkozott be! Az ital 2019 áprilisában került először a boltokba, azóta zajlik a termék világszintű bevezetése.

jagermeister-scharf.jpg

Megalkotása során a 80 éve kidolgozott receptúrát használták fel annyi különbséggel, hogy most a gyömbér és a galanga gyökér kapta főszerepet, meghatározva ezzel az ital tüzes karakterét.

A csípős fűszeresség annyira felerősödött az új változatban, hogy ezt már a nevében is kiemelték. A scharf német szó, jelentése: csípős, erős. Ahogyan Nils Böse, a Jägermeister globális márkanagykövete elmondta:

Valóban csípős, amellett, hogy sokkal citrusosabb is, ezért a nagybetűs SCHARF név egyértelműen indokolt. Sokan szeretik az erőteljes, szokatlanabb ízeket, és nyitottak arra, hogy egy ismerős dolgot kicsit újrahangolva tapasztaljanak meg. Az eredmény határozottan más, mégis egyértelműen Jägermeister. 

Sebastian Koenen, a globális innovációs és design csapat vezetője hozzátette:

Hűek maradtunk a gyökereinkhez, de a világ legsikeresebb gyógynövénylikőrének gyártójaként szeretnénk a vásárlóknak új impulzusokat is adni mind ízben, mind dizájnban, mind kommunikációban.

jagermeister-scharf-bar.jpg

A márka ezúttal nemcsak az íz tekintetében volt bevállalós, de a SCHARF kinézetében, stílusában is szokatlanul vakmerőt alkotott. Egyedi külseje miatt feltűnő és könnyen felismerhető a polcokon!

Többet mondok, a felismerésen túl az ezüstszarvas nekem már kitátotta száját, és jéghideg shotként volt szerencsém a SCHARF-ot kóstolni. Csíptem! Minden eddigi Jägermeister variánsnál jobban, mert kimondottan jó érzés, mikor a gyömbér a torokban kicsit még kucorodik, plusz rásegítés az elmének, hogy ez nem szesz, hanem gyógyszer, és valóban egészségünkre válik.

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Kocsmablog (@kocsmablog) által megosztott bejegyzés,

Kövesd Facebook-on és Instagramon a Kocsmablogot, és ha úgy van: Mutass egy kocsmát!

A bejegyzés trackback címe:

https://kocsma.blog.hu/api/trackback/id/tr7114970868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.