Helyszín: Horizont Taproom by Léhűtő
Időpont: 2019. május 30.
A HORIZONT a magyar kisüzemi/kézműves piac ismert szereplője 2013-ban még, mint egy izgalmas, sörfőzde nélküli gerilla vállalkozás indult. Az újhullámos sörmárkák közül az elsők között nyitott saját főzdét, hogy megfelelő minőségben készülhessenek sörei. Ennek eredményeképpen 2017-ben első magyar sörfőzdeként nyertek nemzetközi díjat Dublinban, majd azóta a teljes, egész évben elérhető is alapszortiment díjazott lett.
Ottó Gábor, a HORIZONT ügyvezetője elmondta:
Rengeteg mindenen dolgoztunk az elmúlt hónapokban, hogy még jobb sörökkel és izgalmasabb megjelenéssel tegyük elégedetté fogyasztóinkat. Fontosnak tartom, hogy bár a sörfőzőink szerelemből végzik a munkájukat, a cég tervszerűen, hosszú távon is felépítetten működjön. Ehhez felmértük a jelenlegi helyzetünket és új márkastratégiát dolgoztunk ki, melynek alárendelünk mindent a működésben. Szeretnénk szélesebb közönséget elérni, ehhez pedig elengedhetetlen fejlesztésekbe fogtunk.
34 különböző sör. Az elmúlt években ennyifélét ihattak - a kísérleti Pilot szériával együtt - a Horizont égisze alatt a fogyasztók. Ami egy ilyen megújulás kapcsán fontos, hogy a leglényegibb elem, az állandó sörök szortimentjének receptjei nem változtak. Varju Előd sörfőző hozzátette:
Mindig büszkék voltunk az állandó magas minőségre, hogy soha nem kellett sörünket a piacról visszavonni, vagy kiönteni, az új technológiai lehetőségeinkkel pedig még magasabb szintre tudjuk emelni a sörök értékét. Azzal például, hogy olyan vízszűrővel dolgozhatunk, mint kevesek, több teret ad a kísérletezésre, hogy nemzetközi szinten is kiemelkedő söröket készítsünk. Az elmúlt negyedévben több külföldi fesztiválon vettünk részt Norvégiában, Angliában vagy éppen Hollandiában. Az itteni visszajelzések megerősítettek abban, hogy minőségben és kreativitásban az élvonalba tartozunk, és persze mutatják azt, hogy merre kell tovább fejlődnünk.
Kevésbé friss hír, ám eléggé jelentős, miszerint 2018 októberében megnyitott a HORIZONT Brewing saját kocsmája a belvárosban. Miként vendéglátós tapasztalatokkal nem rendelkeztek, kerestek egy olyan partnert, aki az általuk elvárt minőségben tudja kiszolgálni a legjobb sörökkel a kraftra szomjas fogyasztókat, és hát a Léhűtő lett a befutó.
Szalai Tamás, a HORIZONT marketing managere ezen a helyszínen azt is el mondta:
Hiszünk abban, hogy mindig van jobb sör. Törekszünk rá, hogy a külföldi inspirációk alapján elhozzuk a legfrissebb, legjobb söröket és trendeket a hazai fogyasztóknak is. Ez vonatkozik a minőségre, a sörök stílusára és a megjelenésre is természetesen. Az elmúlt egy évben azt vettük észre, hogy az arculatunk elfáradt, nem képviseli azt, amit mondani szeretnénk magunkról. A kézműves sörfronton nagyon gyorsan változnak a dolgok, így nekünk is lépni kellett. Szerettünk volna olyan megjelenést, ami nem csak itthon etalon, de külföldön is megállja a helyét a legjobbak mellett. Fontos volt számunkra, hogy egységes arculatban gondolkodjunk ahogy eddig is, de felismerhetőbb, rendezett szín- és formavilággal. A söreinknek karaktere van, neve van, mindegyik mögött egy történet bújik meg, így fontos volt, hogy olyan valakivel tudjunk együtt dolgozni, aki különböző technológiákkal meg tudja jeleníteni ezeket a személyiségeket.
A Gozsdu udvar mellett található pubban a Horizont teljes szortimentje elérhető üveges változatban, illetve 13 csapból 8-on mindig megtalálhatóak a Horizont sörei. Az állandó kínálat mellett ez a Taproom a helyszíne a különleges főzetek bemutatóinak, sörkóstolóknak, és a mostanihoz hasonló ünnepi rendezvényeknek. A Léhűtőben igazi pubkonyha van: sörkorcsolyák, bagettek, burgerek. Az új logo, az új arculat, persze nem csak az üveges sörök címkéin, hanem mindenhol máshol is tetten érhető. A különböző karakterek megjelenítését Fehér Viktória színtervezőre bízták:
Izgalmas kihívásnak éltem meg ezt a projektet, ahol színtervezőként és a festmények megalkotójaként vettem részt. Az előbbi magában foglalta a márka átfogó színelemzését, sörökre specifikusan lebontva, az adott sör jellemzőit meghatározva. A festményeket ezek alapján, a korábbi portfóliómból is válogattunk és új festmények is készültek néhány sörhöz. Fontos szempont volt, hogy a régi szortiment alapszíneinek folytonosságát megtartottuk, így a fogyasztók is tudják dekódolni a régi és új címkék közötti váltást.
Az új arculattal készülő sörök folyamatosan kerülnek forgalomba, és hamarosan minden lelőhelyen leváltják a régieket.
Kövesd Facebook-on és Instagramon a Kocsmablogot, és ha úgy van: Mutass egy kocsmát!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
.. Utolsó kommentek