A Wineliner.com tesztüzemben néhány hete már működik, de csak a Bor Világnapján tették ezt a nagyközönség számára is elérhetővé. A Wineliner egyik alapítója, Korompai András elmondta, hogy az oldalt tulajdonképpen maguknak hozták létre Bélik Péterrel, mert megunták azt, hogy a legkisebb, ugyanakkor igazán minőségi borászatokat, kis pincészeteket csak személyesen lehet országszerte megtalálni, az online kínálatba legtöbbször csak a nagyobb borászatok juthatnak be. Éppen ezért a Winleiner.com lényege, hogy a mindenhol elérhető tucat borok helyett a kicsi, családi és réteg pincészetek legjobb borait vásárolhassák meg az oldalra látogatók.
A Wineliner.com több szempontból is egyedi kezdeményezés: mind a borászok, mind a vásárlók szempontjából olyat kínál, ami hazánkban még nem volt elérhető. A konkurenciával ellentétben nincs kötelező mennyiség, nem szólnak bele a borászok egyedi árazásába, és nincs központi raktárkészlet sem, ami azt jelenti, hogy ha éppen csak 10 üveg maradt a tavalyi év legjobb borából, az is 2 perc alatt kitehető a piactérre. A borászatok regisztrációja ingyenes, csupán az eladott mennyiség után kell egy előre meghatározott szolgáltatási díjat fizetniük.
A weboldal lelke a felhasználók általi visszajelzéseken alapuló értékelési rendszer, mely nem csak a bort, de a pincészetet is értékeli megbízhatóság és gyorsaság szempontjából is. Az oldal nagy előnye, hogy közvetlenül a pincészetekből érkeznek a termékek, így nincs felesleges várakozás, a pincészettől függően akár 1-2 napon belül is kézhez vehetők a legújabb és legizgalmasabb borok. A felhasználók közül a legaktívabban értékelő és visszajelzést adó felhasználók elnyerik a Wineliner Sommelier titulust és az őket az oldalon követő vásárlók számára ajánlhatják az általuk legjobbnak gondolt borokat.
Bélik Péter, a Wineliner.com másik alapítójának elmondása szerint az oldal indulását egy olyan szolgáltatással egészítették ki, amely hazánkban még szinte egyáltalán nem ismert.
Külföldön már bejáratott szolgáltatás, hogy azok, akik nem akarnak lemaradni a legújabb trendekről, havonta előfizetnek arra, hogy egy-egy terméktípusból mindig megkapják egy keretösszegért a legújabb darabokat. Ilyen elven működik a Wantable.com, ahol a sminktől a ruhákon keresztül számos terméktípusból lehet választani, de ugyanígy szolgálja ki például a képregénymániásokat a Lootcrate.com is. Itthon már úttörője a hasonló szolgáltatásnak a Pixi Box, de ott többnyire termékmintákkal töltik ki a dobozokat. Arra gondoltunk, hogy miért ne valósíthatnánk meg borral is a havi előfizetést, amely keretében az előfizetők választhatnak egy kedvükre való árazású csomagot, mi pedig minden hónapban küldünk nekik 6 meglepetés palackot a Wineliner válogatott pincészeteitől. Egyelőre még próba üzemmódban, de ezt a szolgáltatást is elindítjuk a napokban, kíváncsian várjuk, hogy mennyire lesznek nyitottak rá a vásárlók.
Bár a Wineliner.com még gyerekcipőben jár, az alapítók már most további fejlesztéseken gondolkodnak. Nemcsak a borászoknak nyújtott szolgáltatásokat szélesítenék ki, de a környező országok felé is terjeszkednének. A vásárlóknak pedig a havi borcsomag előfizetésen túl egyéb innovatív megoldásokon is dolgoznak.
Kövesd Facebook-on és Instagramon a Kocsmablogot, és ha úgy van: Mutass egy kocsmát!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
.. Utolsó kommentek