„Szerencsések vagyunk, ismerjük őseink elmúlt 225 éves történetét és azt az áldozatos munkát, küzdeni akarást és pozitív hozzáállást, amelynek köszönhetően ma itt állhatunk és egy igazán prosperáló vállalatot működtethetünk. Azonban ugyanez igaz Magyarország történetére is, hiszen a magyar egy büszke, harcos és minden helyzetből kijönni képes nemzet. Ezért érezzük úgy, hogy a családunk története párhuzamba állítható Magyarország történetével is, ebből született a Zwack Unicum új reklámfilmje.” – mondta el Zwack Sándor arról az új Unicum reklámfilmről, amelyet a mai naptól láthat a közönség.
Különleges év a mostani a Zwack család és a Zwack Unicum számára, hiszen Dr. Zwack udvari orvosként 225 éve kínálta II. József Habsburg uralkodót azzal a gyomorkeserűvel, amely ma már világszerte ismert. Nem véletlen, hogy ez a jelenet elevenedik meg az Unicum új reklámfilmjének első jelenetében is. A család és a vállalat számos programmal ünnepelte a jeles évfordulót az elmúlt hónapokban, azonban most egy grandiózus reklámfilmben csúcsosodik ki az év.
„Az volt a célunk, hogy a „csak pozitívan” gondolatiság megmaradjon az új filmben. Mindezt viszont nem egy pátoszos, ömlengős képsorban akartuk bemutatni, hanem arra koncentráltunk, hogy mai csomagolásba öltöztessük és vevők legyenek rá a fogyasztóink. Azt gondolom, hogy nagyon dinamikus, rendkívül látványos film lett a végeredmény” – mondta el Zwack Izabella.
A Zwack Múzeum és Látogatóközpont helyszínén egy szűk körű, ünnepélyes sajtóeseményen a Zwack család és az alkotók közösen mutatták be a film egyes részeit. II. József Habsburg uralkodó és Dr. Zwack közös jelenetével kezdődik a spot, ami a magyarok találékonyságára is utal, mellyel olyan sok elismerést szereztünk már a világban. Ezt egy speciális 1848-49-es szabadságharcban hősiesen harcoló ostoros magyar hadtest bemutatása követi, amely a magyarok küzdeni akarását, harcos múltját mutatja be. Az alkotók elmondták, hogy számos olyan kutatás előzte meg a filmet, amely a korabeli jelenetek hiteles felidézését tették lehetővé. Az ostorral harcoló Hunyadi huszárok valóban léteztek és hősiesen harcoltak a szabadságharc csatamezein. A következő jelenet Hajós Alfrédot ábrázolja az éppen épülő Parlamenttel a háttérben, mely a rengeteg magyar sportsikert jelképezi, de közben olyan apró különlegességeket is felvillant, mint az akkor még a Dunában úszó, akár több méteresre is megnövő vizák. Majd eljutunk a mai Hősök terére, egy fesztivál hangulatú közegbe, ezzel is jelezve, hogy a magyar nem egy szomorú nemzet, nagyon sok életkedvvel és pozitív látásmóddal vagyunk megáldva.
A rendezvényen részt vett Bergendy Péter, a reklámfilm rendezője is, aki a monumentális látványelemek technikai megvalósításának kulisszatitkairól is mesélt. Többek között elmondta, hogy a Parlament építését egy korabeli fotó alapján rekonstruálták, de például a vízben úszó vizákat is élethűen ábrázolták a filmben.
A reklámfilm a mai naptól látható online felületeken, illetve hamarosan a televízióban is megismerheti a közönség.
Kövesd Facebook-on és Instagramon a Kocsmablogot, és ha úgy van: Mutass egy kocsmát!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
O.Ádám 2015.11.23. 15:15:40
Az Unicum indulásakor (1883) ugyanazokat a marketingelemeket vetették be, mint amiket 20 évvel korábban a Bénédictine: régi uralkodói dicséret, a cégtulajdonos „családi örökségében talált” titkos recept (ami titkos letétben van), széles körű plakátozás és szembetűnő formaüveg, de a kastélyszerű látogatócentrumos üzem is Bénédictine-ötlet (bár azt nem tudom, hogy a Zwacknak a 19. században volt-e ilyenje).
.. Utolsó kommentek