.. Összetett kereső

.. Közösség

.. Utolsó kommentek

  • UV pót: Megszűnt. (2023.12.11. 15:40) Nano drinkbár
  • Vlagyimir Iljics: Hol vannak a cicusok? (2022.08.19. 15:15) Macska
  • Alex Maties: Sofőrszolgálatra akkor van szükség, amikor a megrendelő autójával szeretne menni valahová, de már ... (2021.08.10. 01:31) Sofőrhívó app
  • kocsmablog: Megtörtént a vendéglátóhely-típusok felülvizsgálata, melyet a szektor régóta szorgalmazott. Olyan ... (2021.01.05. 17:44) A vendéglátóhelyek típusai
  • IPAfai Pap: Ez nagyon menő találat! (2020.12.25. 13:10) Pesti pinceszerek
  • élhetetlen: Függetlenül attól, hogy nem érdekel a sör, ez azért durva. Kötelezően árusítani valamit? Ez legfel... (2020.12.18. 21:04) Sörtörvény: mindig lesz kisüzemi sör csapon?
  • Utolsó 20
2015. 06. 27. - kocsmablog
1000 évnyi kivételes pillanat

pixel

> Az élet élvezetére és a mértékletes alkoholfogyasztásra buzdít a finnek kedvenc vodkája. A Finlandia most induló új kampányában saját területükön maradandót alkotó, rendkívüli embereket mutat be, akik életbölcsességeiket átadva üzenik: légy merész és élj átlagon felüli életet!

Az átlagos nem elég – hirdeti legújabb kampányaival a finn italgyártó. A Finlandia hisz a bölcsesség hatalmában és célja, hogy hétköznapinak tűnő, de rendkívüli élettapasztalattal bíró emberek nem mindennapi üzeneteivel inspiráljon másokat.

1000_ev_1000_kiveteles_pillanat.jpg

A kampány egyik szereplője, a 93 éves Iris Apfel üzletasszony, lakberendező és divatikon. A legidősebb élő tinédzserként számon tartott asszony többek között kilenc amerikai elnöknek dekorálta ki a Fehér Házat. Rendszeresen ad elő stílus- és divattémákban, 1993-ban a bolygó 50 legjobban öltözött 50 feletti embere közé választották. Iris vallja: „Ha nem nézel ki úgy, mint bárki más, nem is kell úgy gondolkodnod”.

Az összeállításból sokak számára ismerős lehet a Trónok Harcából ismert színész, aki a világ harmadik legerősebb embere. A 26 éves Hafthor Bjornsson arra ösztönöz: „Találj valamit, amit szeretsz és tarts ki mellette. Légy türelmes, időbe telik, hogy jó légy valamiben. Sokan nagyon gyorsan a legjobbak akarnak lenni, és kiszállnak, mielőtt látnák az eredményeket”.

hafthor_kampany.png

A kampányban szerepel Pekka Pellinen, a márka vodkamestere is, akinek mottója, hogy „Az élet túl rövid ahhoz, hogy rossz italokat igyunk”.

A kampányhoz készült egy kisfilm is, és érdekessége, hogy a 14 kiválasztott szereplő összesített életkora ezer év, amivel megvalósul az „1000 évnyi kivételes pillanat” koncepció.

Kövesd Facebook-on és Instagramon a Kocsmablogot, és ha úgy van: Mutass egy kocsmát!

A bejegyzés trackback címe:

https://kocsma.blog.hu/api/trackback/id/tr488029558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása