.. Összetett kereső

.. Közösség

.. Utolsó kommentek

  • UV pót: Megszűnt. (2023.12.11. 15:40) Nano drinkbár
  • Vlagyimir Iljics: Hol vannak a cicusok? (2022.08.19. 15:15) Macska
  • Alex Maties: Sofőrszolgálatra akkor van szükség, amikor a megrendelő autójával szeretne menni valahová, de már ... (2021.08.10. 01:31) Sofőrhívó app
  • kocsmablog: Megtörtént a vendéglátóhely-típusok felülvizsgálata, melyet a szektor régóta szorgalmazott. Olyan ... (2021.01.05. 17:44) A vendéglátóhelyek típusai
  • IPAfai Pap: Ez nagyon menő találat! (2020.12.25. 13:10) Pesti pinceszerek
  • élhetetlen: Függetlenül attól, hogy nem érdekel a sör, ez azért durva. Kötelezően árusítani valamit? Ez legfel... (2020.12.18. 21:04) Sörtörvény: mindig lesz kisüzemi sör csapon?
  • Utolsó 20
2014. 09. 16. - kocsmablog
Open air technológia

pixel

> A foci világbajnokság meccseinek szünetében folyamatosan szembe köszönt velem a tévéreklámokból a Borsodi ún. "open air" technológiája. Rémlik a "Nyiss, fordíts, lyukassz!" hármas? Oké, de mire jó? És ha ez annyira nagyszerű dolog, akkor miért nem terjed futótűzként? Ennek jártunk utána.

Széles körben elérhető, egyedülálló csomagolás-innovációt mutatott be a Borsodi a sörszezon kezdetén. Egy technológiai újításnak köszönhetően minden Borsodi doboz tetején a felbontáskor egy második lyuk nyitható, a "Nyiss! Fordíts! Lyukassz!" három egymást követő lépése elősegíti a levegő beáramlását a dobozba, amely a sör akadálytalan kifolyását eredményezi, miközben a sör még szénsavasabb - állítja a reklámszöveg.

Az biztos, az open air technológia Európában először a magyar piacon érhető el. Bár a folyékony termékek csomagolásán alkalmazott két lyuk trükkje régóta ismert - gondoljunk csak a tejes dobozokra -, hiszen így megszüntethető a fröcskölés és az akadozó kifolyás, más sörös dobozon ilyet még mi sem láttunk. Úgyhogy leteszteltük, és az eredmény ismeretében megkérdeztük Balássy Árpádot, a Borsodi Sörgyár marketing menedzserét a bevezetés tapasztalatairól.

Miért volt erre szükség?

A sörpiac nehéz évei után az ízesített és a kézműves sörök az egész szektornak új lendületet adtak. Ám a sörivók legnagyobb része ma is árérzékeny, ahol a fogyasztó hajlamos azt a sört betenni a kosarába, ami aktuálisan akciós, olcsóbb. A marketingesek feladata, hogy a márka mellé odategyenek valami pluszt, ami az adott terméket megkülönbözteti a többitől, amivel növelhető a lojalitás.

Az alumíniumdobozok piaca 15 éve változatlan. Nehéz nagy innovációt vinni egy jól bevált csomagolásba, de mi raktunk bele egy apró csavart, amitől picit játékosabbá válik a sörivás, miközben meghagyja azt a szabadságot, hogy ha valaki ezt a rituálészerű mozdulatot feleslegesnek tartja, akkor nem kell vele törődnie. A fő cél, hogy mindenki megismerje, hogy van egy ilyen innováció. A visszajelzések alapján ezzel a Borsodi márkát is sikerült megkülönböztetni a többitől, vagyis a kampány jól sikerült.

Ami pedig a reklámszöveget illeti. A mért laboreredményeink alapján valóban 12-15%-kal gyorsabban lehet kitölteni a kilyukasztott dobozból a sört, és attól, hogy nem bugyog egész más a fiziológiai állapota. Ha meg valaki dobozból szeretné inni, az inkább is hasonlítható ahhoz az élményhez, mintha pohárból tenné.

Reméljük, ezzel sikerült valódi értéket kínálni a fogyasztóinknak!

borsodi-nyer.jpg

Kövesd Facebook-on és Instagramon a Kocsmablogot, és ha úgy van: Mutass egy kocsmát!

A bejegyzés trackback címe:

https://kocsma.blog.hu/api/trackback/id/tr546642015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása