> A foci világbajnokság meccseinek szünetében folyamatosan szembe köszönt velem a tévéreklámokból a Borsodi ún. "open air" technológiája. Rémlik a "Nyiss, fordíts, lyukassz!" hármas? Oké, de mire jó? És ha ez annyira nagyszerű dolog, akkor miért nem terjed futótűzként? Ennek jártunk utána.
Széles körben elérhető, egyedülálló csomagolás-innovációt mutatott be a Borsodi a sörszezon kezdetén. Egy technológiai újításnak köszönhetően minden Borsodi doboz tetején a felbontáskor egy második lyuk nyitható, a "Nyiss! Fordíts! Lyukassz!" három egymást követő lépése elősegíti a levegő beáramlását a dobozba, amely a sör akadálytalan kifolyását eredményezi, miközben a sör még szénsavasabb - állítja a reklámszöveg.
Az biztos, az open air technológia Európában először a magyar piacon érhető el. Bár a folyékony termékek csomagolásán alkalmazott két lyuk trükkje régóta ismert - gondoljunk csak a tejes dobozokra -, hiszen így megszüntethető a fröcskölés és az akadozó kifolyás, más sörös dobozon ilyet még mi sem láttunk. Úgyhogy leteszteltük, és az eredmény ismeretében megkérdeztük Balássy Árpádot, a Borsodi Sörgyár marketing menedzserét a bevezetés tapasztalatairól.
Miért volt erre szükség?
A sörpiac nehéz évei után az ízesített és a kézműves sörök az egész szektornak új lendületet adtak. Ám a sörivók legnagyobb része ma is árérzékeny, ahol a fogyasztó hajlamos azt a sört betenni a kosarába, ami aktuálisan akciós, olcsóbb. A marketingesek feladata, hogy a márka mellé odategyenek valami pluszt, ami az adott terméket megkülönbözteti a többitől, amivel növelhető a lojalitás.
Az alumíniumdobozok piaca 15 éve változatlan. Nehéz nagy innovációt vinni egy jól bevált csomagolásba, de mi raktunk bele egy apró csavart, amitől picit játékosabbá válik a sörivás, miközben meghagyja azt a szabadságot, hogy ha valaki ezt a rituálészerű mozdulatot feleslegesnek tartja, akkor nem kell vele törődnie. A fő cél, hogy mindenki megismerje, hogy van egy ilyen innováció. A visszajelzések alapján ezzel a Borsodi márkát is sikerült megkülönböztetni a többitől, vagyis a kampány jól sikerült.
Ami pedig a reklámszöveget illeti. A mért laboreredményeink alapján valóban 12-15%-kal gyorsabban lehet kitölteni a kilyukasztott dobozból a sört, és attól, hogy nem bugyog egész más a fiziológiai állapota. Ha meg valaki dobozból szeretné inni, az inkább is hasonlítható ahhoz az élményhez, mintha pohárból tenné.
Reméljük, ezzel sikerült valódi értéket kínálni a fogyasztóinknak!
Kövesd Facebook-on és Instagramon a Kocsmablogot, és ha úgy van: Mutass egy kocsmát!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
.. Utolsó kommentek