> A Heineken saját városunk titkait fedi fel a hazánkban most induló Cities kampányában, melynek reklámfilmje mától látható. A kampány részeként a világ nagyvárosait, köztük Budapestet megjelenítő limitált kiadású palackokkal is készül a márka.
„A Heineken fogyasztói főleg olyan fiatal felnőttek, akik ismerik városuk legjobb programjait, helyeit, és szeretnek, minden újdonságról és érdekességről értesülni. A Cities kampánnyal szeretnénk bemutatni a legjobb programokat, hogy fogyasztóink túlléphessenek a megszokásokon és felfedezhessék saját városuk különlegességeit” – mondta Nikola Sucur a Heineken márkamenedzsere.
Legyen szó szilveszteri lóversenyről, tematikus sétákról, éjszakai pop up bulikról, művészeti performanszokról, hajnali sporteseményekről, vagy városi párnacsatáról, Magyarország városai is bőven tartogatnak meglepetéseket. A márka legújabb reklámjában ezekhez hasonló izgalmas lehetőségekre hívja fel a figyelmet, hiszen el sem kell utaznunk ahhoz, hogy világraszóló élményekben legyen részünk.
A Heineken átlagemberek és hírességek bevonásával ismerteti meg fogyasztóit az egyes városok programjaival, izgalmaival, hogy ezentúl senki ne maradhasson le az érdekességekről. A hely, ahol élünk jóval összetettebb, különlegesebb annál, mint, amit a mindennapokon kiélvezünk belőle. A Heineken mindenkit arra invitál, hogy fedezze fel városát, és hozza ki a legtöbbet, a cseppet sem szürke hétköznapokból is.
Kövesd Facebook-on és Instagramon a Kocsmablogot, és ha úgy van: Mutass egy kocsmát!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
.. Utolsó kommentek