> A magyar fogyasztók is elvárják a változatosságot a sörök kiszerelésében – ez derül ki egy átfogó kutatásból, ezért áprilistól a világ egyik legismertebb márkája, a Heineken 5 különböző üveges és dobozos multipack csomagban (4, 6 és 12 darabos) és két új méretű kiszerelésben (0,4l-es és 0,25l-es üvegek) lesz kapható a hazai boltokban. A világhírű prémium sör gyártója így minden alkalomra kínál megfelelő kiszerelésű terméket.
A folyamatos innováció a Heineken lételeme, a márka gyártója mindig a fogyasztók visszajelzéseinek figyelembevételével alakítja termékeit. A vállalat 2013 szeptemberében széleskörű felmérést végzett a magyar fogyasztók körében, 1700 fogyasztó véleményét kérdezték meg a sörök csomagolásáról és a különböző kiszerelésekről. A kutatás bizonyította, hogy a hazai fogyasztók - csakúgy, mint a megkérdezettek világszerte - értékelik a kiszerelések széles választékát, amelyek túlmutatnak a megszokott, egyenként megvásárolható 0,5 l-es dobozos és üveges sörökön.
A magyar vásárlók visszajelzéseinek megfelelően mostantól a Heineken alábbi összecsomagolásaival találkozhatunk a boltokban:
- 6x0.25l üveges kiszerelés
- 12x0.25l üveges kiszerelés
- 4x0.4l üveges kiszerelés
- 6x0.33l dobozos kiszerelés
- 4x0.5l dobozos kiszerelés
Április közepétől a Heineken elindítja a multipackok bevezetését támogató TV-kampányát, illetve a hiper- és szupermarketekben jól látható kihelyezésekkel is támogatja az összecsomagolt termékeket.
Kényelem - A multipackok egyszerűbbé és gyorsabbá teszik a vásárlást, hiszen a fogyasztók általában nem egyetlen sört tesznek a kosarukba, hanem akár 6 darabot is. Ráadásul az összecsomagolt termékek kényelmesebben szállíthatók, praktikusabban hűtőbe helyezhetőek, sőt ez a kiszerelés vendégség esetén is elegánsabb. A széleskörű felmérés azt is felfedte, hogy a Heineken-fogyasztók különböző méretű és kiszerelésű csomagokat preferálnak különböző alkalmakkor. A Heineken multipack pedig mindig jó választás, bármilyen alkalomra: házibulira, baráti meccsnézésre, kerti grillezéshez.
Minőség - Az új üveges kiszerelések, a 0,4 l-es visszaváltható és a 0,25 l-es nem visszaváltható, azoknak a fogyasztóknak szólnak, akik a minőséget választják a mennyiséggel szemben. A kisebb palackméret vitathatatlan előnye, hogy a sör végig hideg marad fogyasztás közben.
Megfizethető - Az eddig említett előnyökön kívül az új kiszerelések megfizethetőbbek is lesznek. A vásárlók 200 Forintos ár alatt találják majd a 0,4 l-es üvegeket, és a multipackokban is alacsonyabb a sörök egységára.
Ugyanolyan kiváló íz - Ezek a változások csak a Heineken külsejét érintik, a világ legnemzetközibb sörmárkája továbbra is csak 4 kiváló minőségű alkotóelemből áll: víz, maláta, komló és élesztő; az eddigi remek ízt és prémium minőséget biztosítva fogyasztóinak.
Kövesd Facebook-on és Instagramon a Kocsmablogot, és ha úgy van: Mutass egy kocsmát!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
.. Utolsó kommentek