> Magyarország legnépszerűbb sörmárkája egy jótékony célú sörfesztiválon, szűkebb hazájában, Sopronban mutatta be a megújult dizájnt és ízeket. Volt ott minden, ami szem-szájnak ingere, rég éreztük magunkat ilyen jól sajtóeseményen.
Jött egy busz, felszálltunk, tele optimizmussal, és az meg sem állt a Soproni Sörgyárig. Ami nagyszerű, hogy mi is rajta voltunk, így volt szerencsénk belepillantani a nagyüzemi sörgyártás kulisszatitkaiba. És mélyen rácsodálkozni. Ami itt a gyártósorról lejőve egy perc műve, az nekünk egy életen át elég lenne - saját fogyasztásra.
A HEINEKEN Hungária hazánkban a második, a világon pedig a harmadik legnagyobb sörgyártó vállalat. Magyarországon portfóliójába tartozik a Soproni, a Gösser és a Heineken, utóbbi a világ legnemzetközibb söre, ugyanis közel 200 országban árusítják, továbbá itt készül a Strongbow is.
A Soproni márka első sörfesztiválján a HEINEKEN Hungária Zrt. vezérigazgatója bejelentette, hogy Magyarország legnépszerűbb sörmárkája idén 15. alkalommal nyerte el a Monde Selection verseny aranyérmét. „Nagy öröm, hogy nemzetközi szinten is elismerik a Soproni magas minőségét, ezért sem változtatunk az ízén, amikor több mint 7 év után megújítjuk a márkánkat, és új termékekkel egészítjük ki a sörcsaládot.” – mondta Joris Huijsmans.
A fesztiválon megjelent és felszólalt a térség országgyűlési képviselője is, aki elmondta: „Sopron, Magyarország leghűségesebb városa, a Soproni pedig hűséges a városhoz. Sopron országgyűlési képviselőjeként külön örülök annak, hogy a vállalat minőségi termékeivel Magyarországon és a világban is viszi városunk jó hírét, miközben több száz helyi család megélhetését biztosítja. Sok sikert kívánok Sopron saját sörének, a Soproninak!” – tette hozzá Firtl Mátyás.
„Magyarország kedvenc sörmárkájának tulajdonosaként a HEINEKEN hosszú távra tervez a magyar piacon, és vezető sörfőzőként tisztában vagyunk kötelességeinkkel: élen járunk az innováció területén, a megújult csomagolás mellett új ízeket is bevezetünk” – tette hozzá Joris Huijsmans.
Az ünneplésből kijutott Sopron városának is, hiszen a sörfesztivál teljes bevétele jótékony célt szolgált, a résztvevők három szervezet közül választhatták ki azt, amelyiket a Soproni márka tulajdonosa, a HEINEKEN Hungária Zrt. a befolyt összeget 2,5 millió forintra kiegészítve támogat. Emellett egy másik fontos bejelentésre is sor került: a vállalat több millió forint nagyságrendű szponzorációval segíti a Soproni Kosárlabda Club férfi csapatát. A sörfesztivál látogatói a helyi fúvószenekar és a Magna Cum Laude koncertje mellett több együttes koncertjét is élvezhették.
És a már említett új csomagoláson túl lássuk, mik az új ízek. A népszerű citrusos ízekhez csatlakozik a lime-menta, és mostantól a magyar ízlésvilághoz közel álló kajszi ízben is kapható Soproni radler. A fogyasztók pontos tájékoztatását szem előtt tartva a sörpiacon elsőként a termékek címkéjén a tápértéket is feltüntetik. A táblázat megmutatja, hogy 100 ml termékben mekkora az energiatartalom, a szénhidrát, a fehérje, a zsír, a telített zsírsavak, az élelmi rost és a nátrium mennyisége. A százalékos értelmezés pedig az irányadó napi beviteli értékhez (INBÉ – 2000 kcal) viszonyítja, hogy 100 ml termékben a felsoroltakból mennyi van.
Kövesd Facebook-on és Instagramon a Kocsmablogot, és ha úgy van: Mutass egy kocsmát!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
.. Utolsó kommentek