.. Összetett kereső

.. Közösség

.. Utolsó kommentek

  • UV pót: Megszűnt. (2023.12.11. 15:40) Nano drinkbár
  • Vlagyimir Iljics: Hol vannak a cicusok? (2022.08.19. 15:15) Macska
  • Alex Maties: Sofőrszolgálatra akkor van szükség, amikor a megrendelő autójával szeretne menni valahová, de már ... (2021.08.10. 01:31) Sofőrhívó app
  • kocsmablog: Megtörtént a vendéglátóhely-típusok felülvizsgálata, melyet a szektor régóta szorgalmazott. Olyan ... (2021.01.05. 17:44) A vendéglátóhelyek típusai
  • IPAfai Pap: Ez nagyon menő találat! (2020.12.25. 13:10) Pesti pinceszerek
  • élhetetlen: Függetlenül attól, hogy nem érdekel a sör, ez azért durva. Kötelezően árusítani valamit? Ez legfel... (2020.12.18. 21:04) Sörtörvény: mindig lesz kisüzemi sör csapon?
  • Utolsó 20
2013. 08. 20. - apuska
Mr. Aljas Kúszóbab

Adunk a kocsmáknak egy pofont!
10 állandó kérdés, 10 válasz.
Ismert arcok nyilatkoznak.

Név: Mr. Aljas Kúszóbab
Születésnap: 1968
Foglalkozás: énekes

Mottó: Élj úgy, hogy hasznára voltál másoknak, és annyit segítettél, amennyit lehet.

> Mr. Aljas Kúszóbab története Babföldön igen-igen hosszú. Útja során sok-sok bab szegődött mellé és álltak vele színpadra: kamasz éveiben a Gramoxon és a Pálmamuck nevű zenekarokban csírázott, majd az Egyesült Államokból hazatérve 2001-től az Aljas Kúszóbabbal közel s távol folyamatosan tör az ég felé. Az első stúdióalbum címe a Térdelj le és szeress volt, míg az aktuális, a sorban az ötödik címe Újra itt vagyok. 2012 Karácsonyára 4.000 példányban készítette el saját borítóval az "AZ ÚT A BOLDOGSÁGHOZ" füzetet, amiben azokat a szabályokat olvashatod, amiket betartva Mr. Bab igyekszik élni, s amit kérésedre egy felbélyegzett válaszborítékban díjmentesen postáz számodra.

01. Mikor és hol rúgtál be először?
- Huhhh, valamikor az érettségi banketten. Nagyon szar volt. De hát ezt láttam a felnőttektől, meg azt gondoltam, mennyire menő leszek tőle. Mindenesetre minden bajom volt, szédültem, meg alig tudtam irányítani a testemet. (Érdekes az ember az elején mennyire tudja, hogy nem jó neki).

02. Milyen gyakran jártál illetve jársz kocsmába?
- Már nem iszom alkoholt jó pár éve. Meghallgattam a Narconon "Az igazság a drogokról" előadást, és komolyan eldöntöttem, hogy abbahagyom. Szóval nem járok kocsmába. Annak idején leginkább középiskolás koromban nyaranta ültünk be Balatonfenyvesen ide-oda, teljesen véletlenszerűen. Akkorra már komoly függőségem volt, amire csak most tudok ránézni. Annak idején szórakozásnak fogtam fel. Most már nem igazán nevezném annak.

03. Mi a fő szempont, mikor szórakozóhelyet választasz egy barátaiddal való találkozáshoz?
- Halljuk egymást, és legyen levegő.

04. Melyik a kedvenc kocsmád / szórakozóhelyed és miért?
- Hát ezért aztán nincs. Nem érzem jól magam részeg emberek között. Szar érzés látni őket.

05. Milyen alkoholos italokat fogyasztasz?
- Nem iszom alkoholt, mert idegméreg. Ethanol. Jó a kocsiba. Azt hiszem 85-ösként árulják a benzinkutakon.

06. Milyen tapasztalataid vannak más országok kocsmáiról?
- Nincs tapasztalatom. Tényleg, van aki erre megy rá ha külföldön jár? :)

07. Hogy reagálsz, ha felismernek egy nyilvános helyen?
- Szívesen beszélgetek a srácokkal, általában közös fotózkodás a vége.

08. Tudod-e, hol a határ?
- Hát nagyjából, amióta az EU-ban vagyunk... Viccet félretéve számomra ez fekete-fehér. Az alkoholt az emberek a hatásáért isszák, akármit is mondanak, nem az ízéért. Én is azért ittam. Egy érdekesség, hogy az ember miről tudja felismerni a függőt: Az alkoholista tudja, hogy mikor fog legközelebb inni, és ha pohár van előtte, akkor nem bírja ki, hogy üres legyen. Szóval a határ a nulla alkohol nálam, így nincs félreértés.

09. Volt-e bármi, amit megbántál, és az alkoholra fogtad?
- Hmmmm, nem, végül is én ittam. Viszont egy csomó baromságot nem csináltam volna meg józanul. Most már örülök, hogy egyik-másik után nem kerültem a rendőrségre.

10. Mi a trükköd másnaposság ellen?
- Na ez jó, hogy már nincs ez a mérgezés utáni állapot. Annak idején próbáltam túlélni.

+1. Ha fél perc reklámidőt kapnál több kereskedelmi tévében és rádióban, mit mondanál?
- Ne fogyassz kábítószert, alkoholt és nyugtatókat. Szétbassza a fejed. Tisztán szebb az élet! Nézd meg az Igazság a drogokról előadást a honlapomon és dönts!

Kövesd Facebook-on és Instagramon a Kocsmablogot, és ha úgy van: Mutass egy kocsmát!

A bejegyzés trackback címe:

https://kocsma.blog.hu/api/trackback/id/tr155459569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása