> Még május közepén a nagy sördömping kezdete előtt jelentette be szűk körben a Soproni és a Tankcsapda, hogy a jövőben 3 évig újra együtt dolgoznak és a Soproni Zéró névre hallgató üdítőital promójával kezdik az együttműködést, illetve egy fergeteges koncerttel...
Amikor megérkeztem a sajtótájékoztatóra és felvázolták a helyzetet, akkor be kell vallanom, nem éppen erre számítottam, mert sok mindent el tudok képzelni, de hogy a Tankcsapda alkoholmentes sört reklámozzon, kicsit nehezen volt emészthető. Persze sok érdekességet láttam már, és nem vagyok valami nagy rocker, de azért mindig is abban a hitben éltem, hogy egy rockbanda, nem csak egy együttes, hanem egy életérzés is, aminek a velejárója az alkoholizálás, tivornyázás. Ezt a „tévképzetemet” felírom a média gépezetének számlájára, mert miért ne lehetne egy kőkemény rocker átlagos ember a magánéletben? De itt kell visszautalnom a médiára, hiszen a sajtótájékoztatóval egy reklámfilm forgatása is egybeesett a mellettünk lévő teremben, ahol a Soproni Zéró-val forgattak Tankcsapdás reklámfilmet, ergo nem a magánéletben isznak „light” sört, hanem a képernyőkön!
Na de lépjünk túl ezen. Sidlovics Gábor szavaiból az is kiderül, hogy az együttműködéssel pont a rajongók járnak jól, mivel „A mostani együttműködés segíti a zenekart, hogy továbbra se kelljen jegyárat emelnünk, vagy a fellépésszámot csökkentenünk.” Így azért máris könnyebb feldolgozni a sokkot mindenkinek, mert a zenéjükre nincs hatással a sör alkoholtartalma. Benedek László, a Heineken Hungária Zrt. Kereskedelmi igazgatója, elmondása szerint „Nagy öröm számunkra, hogy újra együtt dolgozhatunk a Tankcsapdával, a mostani megállapodás pedig nem egy hagyományos szponzoráció, sokkal inkább egyfajta közös munka, aminek részleteit közösen dolgozzuk ki a zenekarral, az együttgondolkodás és a megvalósítás minden részletéből mindannyian kivesszük a részünket.” - ami igazán ígéretesen hangzik.
A reklámfilm forgatása után a következő közös programjuk nem kisebb volumenű volt, mint egy óriási koncert a Budapest Parkban, ami után egy évig vissza sem térnek Budapestre koncertezni. A hivatalos sajtóközlemény szerint „június 14-én lépett fel Budapesten idén utoljára önálló koncerttel a Tankcsapda zenekar, a Soproni által életre hívott Optimizmus Napján. Ezzel az együttes 12 hónapra elköszönt a fővárosi nagyszínpadoktól, és ezt a sörmárkával karöltve nagyszabású eseménnyel ünnepelték. Sőt a Budapest Parkban, a főváros legnagyobb szabadtéri szórakozóhelyén lehetőséget biztosítottak egy feltörekvő rockbandának is a bemutatkozásra”. Ez a banda a Rocken Dogs volt, akikről annyit mondanék, hogy egészen jó kis előzenekar volt, de egyértelműen mindenki a Tankcsapdára volt kiéhezve.
Az időjárás kegyes volt a tombolni vágyókhoz és sok ezren csápolhattak a 24 éves Tankcsapda slágereire. Kíváncsian várjuk a fejleményeket a jövőben, a végén még lehet, hogy nem csak alkoholmentes sört fogunk látni a srácok kezében a reklámokban…
Addig is a már sokat emlegetett reklámfilm:
Kövesd Facebook-on és Instagramon a Kocsmablogot, és ha úgy van: Mutass egy kocsmát!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
.. Utolsó kommentek