.. Összetett kereső

.. Közösség

.. Utolsó kommentek

  • UV pót: Megszűnt. (2023.12.11. 15:40) Nano drinkbár
  • Vlagyimir Iljics: Hol vannak a cicusok? (2022.08.19. 15:15) Macska
  • Alex Maties: Sofőrszolgálatra akkor van szükség, amikor a megrendelő autójával szeretne menni valahová, de már ... (2021.08.10. 01:31) Sofőrhívó app
  • kocsmablog: Megtörtént a vendéglátóhely-típusok felülvizsgálata, melyet a szektor régóta szorgalmazott. Olyan ... (2021.01.05. 17:44) A vendéglátóhelyek típusai
  • IPAfai Pap: Ez nagyon menő találat! (2020.12.25. 13:10) Pesti pinceszerek
  • élhetetlen: Függetlenül attól, hogy nem érdekel a sör, ez azért durva. Kötelezően árusítani valamit? Ez legfel... (2020.12.18. 21:04) Sörtörvény: mindig lesz kisüzemi sör csapon?
  • Utolsó 20
2013. 01. 3. - kalimpa
mr.zero

Adunk a kocsmáknak egy pofont!
10 állandó kérdés, 10 válasz.
Ismert arcok nyilatkoznak.

Név: V. Krisztián
Születésnap: április 25.
Foglalkozás: művész úr vagy semmire kellő vandál, kinek hogy...

Mottó: -

> Graffitis karrierjét 12 évesen kezdte. Első képregénybe illő alakjait szülővárosában fújta falra, majd komolyan képezve magát, 2001-ben megfestette első 3D alakjait. Azok a kagylók, bogarak, virágok, absztrakt elemek ma is állandó visszatérő elemei művészetének, egyedi képi világa, össze nem téveszthető karakterei, ismertté tették itthon és Európában.

01. Mikor és hol rúgtál be először?
- Először, azt hiszem kb. 13 lehettem, amikor sikerült alámerülnöm. Húsvét volt, 2 punk haverom locsolkodás közben járta a várost, és találtak az egyik lépcsőházban egy 5 literes kanna valami borzalmas, száraz fehérbort, bár már meg volt kezdve, kb. 1 liter hiányozhatott belőle, de azért 4 liter bor 3 gyereknek jó kis mennyiség volt. Emlékszem rá, ez az akciónk, hogy benyakaltuk ezt a 'csodaszert' valamikor délután zajlott le a tündér part nevű legendás utcai piázós helyen (ez simán 1 hotel mögötti játszótér, garázstetők stb., egy kicsit kieső rész, a legbelebb belvárostól 1 percre, ahol generációk kezdtek el inni), mert este 10 felé haza kellett érnem, de olyan részegek voltunk, hogy felváltva csuklottuk végig a fő utcát Egerben, és hát a mozgáskoordinációval is volt némi probléma, úgyhogy életem egyik leghosszabb útja volt hazafelé. Mikor hazaértem, semmit nem szóltam az akkor még ébren lévő szüleimnek, igyekeztem minél gyorsabban, a kontaktust elkerülve, beosonni az ágyamba, ami majdnem sikerült is, addig még arra nem került a sor, hogy levegyem a 10 soros, végig befűzött marten's-emet, amit, mivel állva nem ment, a kád szélén ülve próbáltam meg megoldani. Ennek az eredménye az lett, hogy háttal beleestem a kádba, sikerült leverni mindent, szóval bazi nagy ricsajt csaptam, mire a kérdés: 'Kisfiam minden rendben, mi történt?'-re annyi volt a válaszom, hogy 'Biztos leesett valami...', azt hiszem ennyit tudtam egy levegővel elmondani, hogy ne tűnjön fel, hogy csuklom és teljesen össze-vissza beszélek.Felmerült a kérdés természetesen, ezek után, hogy ittam-e, de nyilván mindent tagadtam, a húsvétra fogtam, hogy korán keltem, fáradt vagyok stb.

02. Milyen gyakran jártál illetve jársz kocsmába?
- Változó, teljesen. 1-2 éve például volt olyan időszak, hogy heti 5-ször és ennek mondjuk 3-szor tuti berúgás lett a vége, reggel 6-kor csoportos lángos evés a piacon. Mostanában egyre több munkám van, ami egyre inkább elvesz a szabadidőmből, ami meg marad, azt inkább festéssel meg pihenéssel töltöm. Na jó, ez egy kicsit nyugdíjasan hangzott, heti 1-2 alkalommal most is megvan a kocsmázás, de teljesen rendszertelenül.

03. Mi a fő szempont, mikor szórakozóhelyet választasz egy barátaiddal való találkozáshoz?
- A társaság a legmeghatározóbb, ha az jó, bárhol jól érzem magam, bár tény, hogy szívesebben vagyok olyan helyen, ahol mondjuk nem mulatós diszkózene szól...

04. Melyik a kedvenc kocsmád / szórakozóhelyed és miért?
- Egerben az utóbbi időben sajnos bezárt több olyan hely is, ami minden tekintetben nagyon szimpatikus volt, a legnépszerűbb és legnagyobb kocsma a Bíboros, ahol mostanában kicsit kevesebbet bukkanok fel, köszönhetően annak, hogy egyre népszerűbb lett a hely, és ezzel együtt nagyon felhígult a kezdeti társaság is. Ezen kívül van pár kisebb kocsma, ahol szívesen megfordulok, például a Lugas, a Gesztenyés vagy a Pitstop (ami inkább 1 kis motoros klub), ezek nagyon családias hangulatúak, és az utóbbi időben a Lámpás nevű helyen is többször tiszteletemet tettem, jó a csapolt meggysörük, 6,7% körül mozog...

05. Milyen alkoholos italokat fogyasztasz?
- Sör, egy jó rozé fröccs bármikor jöhetnek, ha gurméskodni szeretnék, akkor valami jó száraz vörösbor, egri gyerekhez méltóan... Rövid italok is elengedhetetlenek koccintáshoz, a házipálinka amit leginkább preferálok, bár sajnos kocsmákban nem gyakran lehet beszerezni, ezek a palackozott pálinkának nevezett italok pedig nem igazán győznek meg arról, hogy méltóak a címkén feltüntetett titulushoz, úgyhogy igyekszem kerülni. Egy időben tequila volt, vagy volt hogy vodka, jager, mostanában igyekszem elkerülni ezeket, de ha mindenképp koccintani kell, akkor ez az új szilvás unicum nem tűnt rossznak legutóbb. Nyáron természetesen egy hideg rozé fröccstől nincs jobb, de néha jól esnek a hideg long drinkek is, például 1 jó nagy vodka-tonik sok jéggel, sok citrommal, na attól most is összefut a nyál a számban.

06. Milyen tapasztalataid vannak más országok kocsmáiról?
- Főként nyaranta járok külföldre és olyankor inkább utcán sörözés van, ahol eddig jártam kocsmákban, általában tetszett, de nem tudnék semmi különlegeset kiemelni.

07. Hogy reagálsz, ha felismernek egy nyilvános helyen?
- Általában jó fej vagyok, azt hiszem, de ha valaki tök részegen, paraszt módon közelít és rossz passzban is vagyok mindehhez, lehet nem vagyok túl kedves és gyorsan ignorálom a társaságát.

08. Tudod-e, hol a határ?
- Nagyon ritka, hogy faltól falig közlekedjek az utcákon hazáig, azt hiszem, ha nagyon berúgok, úgy egyre csendesedem, majd elkezdek csuklani, de addig a pontig ritkábban jutok el mint a hangosan 'elmesélem az élet nagy dolgait' állapotig...

09. Volt-e bármi, amit megbántál, és az alkoholra fogtad?
- Általában azt szoktam megbánni, hogy mennyi pénzt költök el néha egy-egy intenzívebb estén, egy másnapi fejfájásért és rosszullétért gyakorlatilag. Csináltam pár hülyeséget részegen, de az idő mindent megszépít.

10. Mi a trükköd másnaposság ellen?
- Ki kell pihenni, nincs mese. Egy jó meleg leves, egy forró zuhany vagy fürdő, alvás vagy legalább ágyban fetrengés, kis friss levegő, egy hektoliter víz.

+1. Ha fél perc reklámidőt kapnál több kereskedelmi tévében és rádióban, mit mondanál?
- Ne higgyetek nekem, mert épp hazudok!!!

Kövesd Facebook-on és Instagramon a Kocsmablogot, és ha úgy van: Mutass egy kocsmát!

A bejegyzés trackback címe:

https://kocsma.blog.hu/api/trackback/id/tr904983026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása