.. Összetett kereső

.. Közösség

.. Utolsó kommentek

  • UV pót: Megszűnt. (2023.12.11. 15:40) Nano drinkbár
  • Vlagyimir Iljics: Hol vannak a cicusok? (2022.08.19. 15:15) Macska
  • Alex Maties: Sofőrszolgálatra akkor van szükség, amikor a megrendelő autójával szeretne menni valahová, de már ... (2021.08.10. 01:31) Sofőrhívó app
  • kocsmablog: Megtörtént a vendéglátóhely-típusok felülvizsgálata, melyet a szektor régóta szorgalmazott. Olyan ... (2021.01.05. 17:44) A vendéglátóhelyek típusai
  • IPAfai Pap: Ez nagyon menő találat! (2020.12.25. 13:10) Pesti pinceszerek
  • élhetetlen: Függetlenül attól, hogy nem érdekel a sör, ez azért durva. Kötelezően árusítani valamit? Ez legfel... (2020.12.18. 21:04) Sörtörvény: mindig lesz kisüzemi sör csapon?
  • Utolsó 20
2012. 09. 20. - Fehérbálna
Bródy söröző
pixel cégér Helyszín: 1088 Bp., Bródy Sándor u. 11.
Látogatás: 2012. szeptember 12. 15:30-17:45
 Bezárt, megszűnt! 

> A közönség gerincét az egy saroknyira található egyetem nebulói adják.

Adatlap

Elérhetőség: +36 20 535 3425
Web: -
Facebook oldal: -
Nyitva tartás: H, K, Sz, Cs,P, Szo, V: 0-24
Extrák: tévé (digi), wifi, csocsó, zenegép, ital akciók, non-stop

Árlap

Csapolt sör (0,5l) Üveges sör (0,5l)
Arany Ászok, 279 Ft Arany Ászok, 299 Ft
Dreher, 320 Ft Dreher, 320 Ft
- Pilsner Urquell, 370 Ft
- Miller (0,33l), 530 Ft
Bor (1dl) Rövid (4cl)
Üveges borok, 120 Ft Finlandia, 440 Ft
Unicum,  440 Ft
Jim Beam, 500 Ft
Fütyülős pálinkák, 500 Ft
Üdítők (2dl) Egyéb
Szénsavas gépi üdítők, 150 Ft Tea, 150 Ft
Rostos gyümölcslevek, 170 Ft Capuccino, 240 Ft
Ásványvíz, 80 Ft Forró csoki, 250 Ft
Bomba energiaital, 350 Ft Bagett szendvics, 400 Ft

Fotók

Vélemények

sortura2.png

"Szokták mondani, hogy "kicsi a bors, de erős." Nos a Bródy sörözőt is ebbe a kategóriába tudnám sorolni, mert itt nem fognak 80 fős bulikat tartani, viszont az árai és elhelyezkedése révén a közeli egyetem hallgatói örömmel népesítik be a helyet.

Első dolog, ami látogatásomkor feltűnt, hogy két férfi egy ablakon bámul befelé, ami arra engedett következtetni, hogy a söröző melletti ablakban valami traccsparti folyik. Ez az elgondolás, akkor dőlt meg, amikor közelebb értem az egységhez és láttam, hogy az ablak is a helyhez tartozik és a két férfi szimplán csak a TV-t nézte az ablakból, mert éppen kijöttek rágyújtani. Megfelelő méretű járda hiányában úgy gondolom, ezt ki is nevezhetjük terasznak. Ez volt az első benyomásom a hellyel kapcsolatban.

A hívogató "Bródy Söröző" reklámtábla alatt beléptem magába az egységbe és csodák csodájára rögtön ott termett bal kéz felé a pult. Lógott a pult fölött egy tábla, mely azt volt hivatott hirdetni, hogy itt akár még WIFI-t is lehet használni a napi sör elfogyasztása közben, de én inkább a csapolt Arany Ászokra cuppantam rá az internet helyett. Ott illegette magát egy Dreher sörcsap is mellette, de az Ászok mindig jobban izgatta a fantáziámat. Megnéztem a kínálatot mind az üveghűtőkben, mind az itallapon, és teljesen korrektnek találtam. Az pedig imponáló felkészültségről tanúskodott, hogy a hűtőben a sokféle üveges sör között ott figyeltek a Somersby italcsalád tagjai, feltételezhetően a nagyobb számú egyetemista vendégsereg miatt. Az árak amolyan átlagosnak mondhatóak, természetesen vannak nagyon olcsó, akciós italkombók, melyekről a gyakorlatilag mindenfelé megtalálható táblák tájékoztatnak. 

A közönséget tekintve azt kell mondanom, hogy elég vegyes, de a gerincét az egy saroknyira található egyetem nebulói adják. Amikor ott voltam, akkor éppen magasröptű beszélgetésnek lehettem fültanúja a média, politika és a jövőjükkel kapcsolatos elképzelésekkel kapcsolatban. Mondanom sem kell, hogy az elképzeléseik képe egyenes arányban torzult az előttük található pohár tartalmának fogyatkozásával. :) Nagyon nagy piros pontot kap az egység, mert betévedt egy alkesz, akin látszott, hogy nem ma kezdte a pályát, és a pultnál ücsörgő üzletvezető azon nyomban kipenderítette, amint elkezdte az "Adjatok csak pár forintot" című produkcióját a fiatalságnak. Talpraesettségből és határozottságból ötöst kap a hely!

A kiszolgálás semmi extra nem volt, a pultos tette a dolgát, még egy halvány mosolyt is lehetett látni az arcán, amikor azon tanakodtam a pult előtt, hogy mit igyak. A beszélgetés a következőképpen zajlott nagyjából:

- Nem szeretnék alkoholosat inni, mert azért mégiscsak kora délután van...
- Esetleg egy citromos vagy valamilyen ízesített sör? (látszott rajtam, hogy én sem ma kezdtem a szakmát, úgyhogy üdítővel nem is próbálkozott :) )
- Ahhoz most annyira nincs kedvem, mindjárt körülnézek a hűtőben.
.....
- Akkor legyen 1 korsó Ászok. :)

A berendezés nem szokványos, ellenben kényelmes kanapékra sosem szoktam panaszkodni. Van két TV is a helységben, amik közül az egyik akár az ablakból is nézhető kívülről, illetve ha már megjött a hangulat, akkor egy pár kör csocsót is le lehet nyomni. A WC olyan, mint egy WC, nem több, nem kevesebb. A helyhez képest egyébként valami borzasztóra számítottam, de le a kalappal, mert nagyon is kultúrált a rötyi.  Láttam már nagyobb és puccosabb helyet, ahol gyakorlatilag csak a vízi hulla hiányzott a WC képéből.

A környék több egyeteme miatt nagyon jól pozicionált kis sörözőről van szó, ahol akár az órák után, akár az órák helyett is beülhettek a csoporttársakkal elfilozofálni azon, hogy mik is lesztek, ha nagyok lesztek. Ha már nagyok vagytok, akkor meg van egy rakás nektek szóló feles akció!"

"Egy útjelzőtábla van közvetlenül a kocsma ablaka alatt. Egynek jó."

Értékelés

fb
dizájn 2
kiszolgálás 3,5
közönség 4
zene -
mosdók 3
árszínvonal 4,5
3,40

Kövesd Facebook-on és Instagramon a Kocsmablogot, és ha úgy van: Mutass egy kocsmát!

A bejegyzés trackback címe:

https://kocsma.blog.hu/api/trackback/id/tr337315646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kocsmablog · http://kocsma.blog.hu 2019.01.18. 22:05:41

Ez az üzlet kiadó. Írták fel krétával a bejárati ajtó melletti táblákra. Ki tudja, mikor?
süti beállítások módosítása