.. Összetett kereső

.. Közösség

.. Utolsó kommentek

  • UV pót: Megszűnt. (2023.12.11. 15:40) Nano drinkbár
  • Vlagyimir Iljics: Hol vannak a cicusok? (2022.08.19. 15:15) Macska
  • Alex Maties: Sofőrszolgálatra akkor van szükség, amikor a megrendelő autójával szeretne menni valahová, de már ... (2021.08.10. 01:31) Sofőrhívó app
  • kocsmablog: Megtörtént a vendéglátóhely-típusok felülvizsgálata, melyet a szektor régóta szorgalmazott. Olyan ... (2021.01.05. 17:44) A vendéglátóhelyek típusai
  • IPAfai Pap: Ez nagyon menő találat! (2020.12.25. 13:10) Pesti pinceszerek
  • élhetetlen: Függetlenül attól, hogy nem érdekel a sör, ez azért durva. Kötelezően árusítani valamit? Ez legfel... (2020.12.18. 21:04) Sörtörvény: mindig lesz kisüzemi sör csapon?
  • Utolsó 20
2012. 09. 6. - apuska
Fashion Mask Lídia

Adunk a kocsmáknak egy pofont!
10 állandó kérdés, 10 válasz.
Ismert arcok nyilatkoznak.

Név: Marosvölgyi Lídia
Születésnap: 1989. 01. 21.
Foglalkozás: blogger

Mottó: Légy önmagad! Mindenki más már foglalt.

> "The girl behind the fashion mask" vagyis a lány a divatmaszk mögött címmel vezet outfit-blogot, és a legváltozatosabb helyszíneken - legyen az temető, park, iskola, áruház, gyárépület, háztető stb. - pózolva mutatja be ruhatárát. Ízléseken nem érdemes vitatkozni - mondja, a látogatói véleményeket nagyban megosztó blogjával pont az a célja, hogy a lányok fel merjék vállalni saját stílusukat, és ne nagyon foglalkozzanak azzal, mások mit gondolnak róluk.

01. Mikor és hol rúgtál be először?
- 16 éves voltam és egy házibulin voltunk. Az akkori legjobb barátnőm pasijának a húga és a barátnői kezelésbe vettek minket, és sorra adták a kezünkbe a piát. Bor, pezsgő, rövid, válogatás nélkül. Velem forgott a szoba, a barátnőm a wc-ben aludt el. De mindenre emlékszem, és ez egyébként is igaz rám, ihatok akármennyit, mindig öntudatomnál maradok.

02. Milyen gyakran jártál illetve jársz kocsmába?
- Nem túl gyakran, egy évben párszor, általában a társaság, akikkel vagyok, kitalálják hogy üljünk be valahová hülyéskedni, én pedig nem vagyok semmi jó elrontója.

03. Mi a fő szempont, mikor szórakozóhelyet választasz egy barátaiddal való találkozáshoz?
- Nálam nem annyira fontos a helyszín, a társaság a lényeg. Nekik általában úgyis nagyobb tapasztalatuk van az ilyen helyek kiválasztásában, rájuk bízom magam.

04. Melyik a kedvenc kocsmád / szórakozóhelyed és miért?
- Nincs kedvenc még, meg egyébként is mindig mást próbálunk ki.

05. Milyen alkoholos italokat fogyasztasz?
- Legutóbbi kocsmázás kb. 2 hete volt, és ekkor ittam először jégert, mert valahogy mindig az volt az érzésem vele kapcsolatban, hogy nem fog ízleni. Tévedtem, rávettek az ismerősök hogy próbáljam ki, le is csúszott 4 kis pohár, meg még egy ami sajnos a ruhámon landolt, mert a mellettem ülőnek túl jó kedve volt.smile De tényleg nagyon ízlett, szóval ez az egyik új kedvencem. Egyébként koktélpárti vagyok, Sex on the beach vagy Mojito a kedvencem.

06. Milyen tapasztalataid vannak más országok kocsmáiról?
- Azóta hogy nagykorú vagyok, csak pár helyen voltam külföldön, vagy egyedül, vagy a barátommal, és kocsmázni inkább sokan, társasággal az igazi, ezért bevallom nem próbáltam még a külföldön kocsmázást.

07. Hogy reagálsz, ha felismernek egy nyilvános helyen?
- Volt már párszor ilyen, mindig nagyon meglepődöm, de nagyon örülök is neki, szeretek találkozni szemtől szemben az olvasóimmal. Javasolták már, hogy tartsak blog-találkozót, de nem érzem úgy, hogy akkora olvasótáborom lenne, aztán meg ha nem jön el senki, az egy elég fura helyzet, nem?

08. Tudod-e, hol a határ?
- Tudom, bár nem volt ez mindig így, lásd következő kérdés.

09. Volt-e bármi, amit megbántál, és az alkoholra fogtad?
- Volt... egyszer egy sráccal mikor már randiztunk párszor, kitalálta menjünk el bulizni. Kiültünk egy parkba, vettünk egy üveg vodkát és narancslevet, aztán elkezdtünk alapozni. Észrevétlenül ütött be a pia, ő meg kitalálta hogy na akkor gyerünk táncolni. Felálltam, de kb. a következő padig jutottam el, ami ezután történt nem részletezem, lényeg hogy fogta a hajam... végig a tudatában voltam mennyire gáz amit művelek és hogy biztos nem látom többet... de nem így lett, keresett ezután is, tudta hogy alapból nem vagyok ilyen, nincs nagy gyakorlatom az ivásban, csak szerettem volna neki bizonyítani hogy milyen "menő" vagyok és még inni is lehet velem. Pedig minden amit elértem, hogy annyi lett az estének... Szóval nagyon megbántam, és csak azért mesélem ezt most el, mert nekem jó tanulság volt, hogy megtanuljam a határaimat. Vicces, hogy ezután is elhívott, koktélozni mentünk, de nagyon mértéktartó voltam és végülis az már egy jó kis este volt.

10. Mi a trükköd másnaposság ellen?
- Nagyon figyelek rá, hogy az ominózus buli óta ne keverjem a piákat, mindig egyfélét igyak.

+1. Ha fél perc reklámidőt kapnál több kereskedelmi tévében és rádióban, mit mondanál?
- Sziasztok, Lídia vagyok. Personal style blogot írok 2 nyelven a www.thegirlbehindthefashionmask.com -on. Régebben sokszor álltam a tükör előtt úgy, hogy fogalmam sincs, mit vegyek fel, aztán elhatároztam, hogy ennek vége. Elkezdtem online naplót vezetni a próbálkozásaimról, a napi ruha-összeállításaimról. Mindenki végigkövethette és követheti a stílusom alakulását az oldalamon, és remélem hogy ez másoknak is erőt ad, hogy merjenek magukon változtatni és megtalálni a saját stílusukat. Ha néhány új ötletre vágysz, nézz be hozzám, remélem találkozunk.

Kövesd Facebook-on és Instagramon a Kocsmablogot, és ha úgy van: Mutass egy kocsmát!

A bejegyzés trackback címe:

https://kocsma.blog.hu/api/trackback/id/tr964751570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása