.. Összetett kereső

.. Közösség

.. Utolsó kommentek

  • UV pót: Megszűnt. (2023.12.11. 15:40) Nano drinkbár
  • Vlagyimir Iljics: Hol vannak a cicusok? (2022.08.19. 15:15) Macska
  • Alex Maties: Sofőrszolgálatra akkor van szükség, amikor a megrendelő autójával szeretne menni valahová, de már ... (2021.08.10. 01:31) Sofőrhívó app
  • kocsmablog: Megtörtént a vendéglátóhely-típusok felülvizsgálata, melyet a szektor régóta szorgalmazott. Olyan ... (2021.01.05. 17:44) A vendéglátóhelyek típusai
  • IPAfai Pap: Ez nagyon menő találat! (2020.12.25. 13:10) Pesti pinceszerek
  • élhetetlen: Függetlenül attól, hogy nem érdekel a sör, ez azért durva. Kötelezően árusítani valamit? Ez legfel... (2020.12.18. 21:04) Sörtörvény: mindig lesz kisüzemi sör csapon?
  • Utolsó 20
2011. 06. 22. - pamutmaki
Adonis Club
pixel cégér Helyszín: 1085 Bp., Baross u. 30.
Látogatás: 2011. június 1. 23:00-02:00
 Bezárt, megszűnt! 

> Őszintén szólva, folyt a nyálam. Ó Istenem, miért nem vagyok egy éjszakára pasi, hogy ezek a gyönyörűségek engem is észrevegyenek?

Adatlap

Elérhetőség: +36 30 913 2994
Web: http://adonisclub.hu/
Facebook oldal: www.facebook.com/groups/180111278711653/
Nyitva tartás: H, K, Sz: zárva; Cs, P, Szo: 21-04; V: zárva
Extrák: VIP rooms, DJ, transzvarieté show, karaoke, tévé, tánctér

Árlap

Csapolt sör (0,5l) Üveges sör (0,33l)
Adonis sör, 600 Ft Tuborg, 500 Ft
Carlsberg (0,4l), 600 Ft Coronita, 800 Ft
Kronenburg búza, (0,4l), 600 Ft Budweiser dark, 800 Ft
- Cider Somersby, 500 Ft
Bor (1dl) Rövid (4cl)
Egri leányka fehér száraz, 300 Ft Unicum, 700 Ft
Egri Cuvée fehér félédes: 300 Ft Becherovka, 700 Ft
Egri Bikavér vörös száraz: 300 Ft Jim Beam, 700 Ft
Egri Merlot vörös félédes, 300 Ft Sióagárdi pálinkák, 700 Ft
Üdítők (2dl) Egyéb
Szénsavas üdítők, 400 Ft Teák, 400 Ft
Rostos gyümölcslevek, 400 Ft Koktélok, 1300 Ft
Naturaqua (0,33l), 400 Ft Törley (0,75l), 3200 Ft
Ice Tea, 400 Ft -

Fotók

Vélemények

pamutmaki:

"Mint tudjuk, szinte minden meleg férfi roppant fontosnak tartja megjelenését. Ruha, haj, fogsor, popó, (néha még egy kis alapozó is beficcen). És természetesen mindezt a kellemes rendezettséget és ápoltságot számba véve figyeli a körülötte lévő embereket.

Én így készültem lemenni az Adonis melegbarát klubba, csakhogy a kocsmablog férfialakulatának éppen aktuális Szent Szerdai főhadiszállásáról egy kellemes kerthelyiségből indultam, pont amikor elkezdett zuhogni az eső. Az új fekete rucikám csapzottan lógott rólam, a hajam meg döbbenetes módon undorítóan keretezte szétfolyt sminkemet. Hmm..

Alig mertem bemenni. Persze leánypajtásaim mind a zápor előtt érkeztek, ápoltan, üdén hívtak asztalukhoz, én meg beleütköztem egy tökéletesen kidolgozott, napbarnított meztelen férfi-felsőtestbe. Ő volt a beengedő-jegyszedő fíú. Pirulva kaptam elő a pénztárcám, aztán kiderült, 23:00 előtt ingyenes a belépés (később: 1000 Ft). Király. Gyorsan magamra erőltettem a magabiztosság arckifejezésemet, az asztalhoz surrantam, ami egy amolyan belső teraszon helyezkedett el, ami alatt egy óriási akvárium fénylett. Később, akklimatizálódva, valós magabiztossággal rájöttem, hogy az nem is egy akvárium, hanem a földszint alatti tánctér, füstgéppel, fénnyel, de emberek nélkül. Mindenesetre fless.

A berendezés, komor-elegáns, fekete-sötétlila, nagyszerűen kitalált ismerkedős félhomállyal. Kristálycsillárok lógtak, fekete bőrfoteles-kanapés társalgási színtereink alá, míg a falon hatalmas A betűk háta mögé rejtett színes neonok fokozták a hatást. Szép lassan gyűltek az emberkék, lányok, fiúk, fiú-lányok miegymás. A teraszról letekintve a bejárat felé, megakadt a szemem a kidobóemberen. Néztem, néztem, és rájöttem, mi a furcsa. Nő volt. Rövidre nyírt hajjal, kidobószerkóban, kidobó –katonás, lábterpeszben állt. Egyetlen kérdésem van. Ő mit véd? Úgy mégis? Vagy lehet hogy a csodaszép meztelen felsőtestű fiú segít neki, ha baj van. Na ez az amit nem mertem megkérdezni. Azt viszont megtudtam, hogy decemberben nyílt a klub, majd a hangos zene vs. lakók párbajt elvesztették, így az „akvárium” kialakítása után áprilisban nyitottak újra kaput a melegek és melegbarátok előtt. Mint megtudtam, mindenki szigorúan veszi ezen elnevezéseket. Ugyanis, ha a hely a melegbarát elnevezést kapja, az azt jelenti, hogy nagyon szívesen látják a magunkfajta hetero közönséget is. És ez tényleg így volt. Néhány óra múlva a cuki pultos fiúval meg néhány transzival beszélgettünk, nevetgéltünk. Melegen ajánlották az italakciókat (szerdánként az Adonis sör, és a Jéger: 400) és a VIP room-ot is, ami a 4. szinten helyezkedik el, úgy hogy az egész helyet belátni, 100 ropi egy estére (ebből 50-et lefogyaszthatsz), csokiszökőkúttal, saját személyzettel, 12 főnek.

A pincében egy újabb csillogó pultba ütköztünk, és szebbnél szebb pasikba. Nekem őszintén szólva, folyt a nyálam. Ó Istenem, miért nem vagyok egy éjszakára pasi, hogy ezek a gyönyörűségek engem is észrevegyenek? A pulttól balra egy színpad és a tánctér villogott. A tánctérre a műsor erejéig széksorokat tettek, s mi leültünk. A hagyományosnak számító transzvarietéről azt kell tudni, hogy fiúk nőnek öltözve playbackelnek ismert slágereket, hol viccesen, hol unalmasan, de mindig látványosan. A meglepetés számomra az volt, hogy az egyik „hölgy” a saját hangján énekelt, és kéremszépen jól, és női hangon. Nem hittem a fülemnek! Hogy van ez? A műsor tehát abszolút fogyasztható, a mosdók rendezettek, tiszták, az emberek közvetlenek, kedvesek. A kezdeti zavart átlépve, nagyon jól éreztem magam az Adonisban, és szinte biztos, hogy még koccintunk itt egyszer-kétszer, csak pénzem legyen, mert sajnos a 600-as kori sör nem éppen az én pénztárcámhoz van szabva."

sziszi:

"Itt még a lépcső korlátja is bőrrel van bevonva! Puccos, de ha el kellene képzelnem egy elsősorban férfi vendégeket váró helyet, pontosan az Adonist látnám a szemem előtt. Szinte bárkivel simán beszélgetésbe elegyedhetsz! Jól éreztük magunkat, igaz szerdán nem voltak olyan sokan, de majd egyszer hétvégén is visszajövünk."

hajni:

"Már nem is tudom hogy jött az ötlet, de egyszer csak ott voltunk a melegbárban. Igaz, hogy nem olcsó, de egy ilyen helyen ez természetes, így nem sokalltam a 700-at egy whiskyért. Eleinte csöndesnek és szinte kihaltnak tűnt, de a show-ra jöttek sokan, bár a hatalmas, többszintes területen fel sem tűnt. Egyszer eltévedtem és láttam, hogy van még egy tánctér, ahol egy igen nagy ketrec is volt. Hmm.. vajon mi mehet itt hétvégén? A mosdók rendben voltak, bár a világítás elég gyér, az arcomból csak foszlányokat láttam a tükörben, pedig hát a sminket azt néha frissíteni kell!"

"Miként ez egy saroképület, két útjelző tábla is rendelkezésre áll a kikötéshez. De vajon kiköt-e itt a célközönségből bárki is biciklivel?"

Értékelés

  pam szisz haj
dizájn 4 5 5
kiszolgálás 4 5 5
közönség 3 4 4
zene 2 3 3,5
füst 3,5 4 3
mosdók 4 4 4
árszínvonal 2 3 3
  3,21 4,00 3,93

Kövesd Facebook-on és Instagramon a Kocsmablogot, és ha úgy van: Mutass egy kocsmát!

A bejegyzés trackback címe:

https://kocsma.blog.hu/api/trackback/id/tr93003697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása