.. Összetett kereső

.. Közösség

.. Utolsó kommentek

  • UV pót: Megszűnt. (2023.12.11. 15:40) Nano drinkbár
  • Vlagyimir Iljics: Hol vannak a cicusok? (2022.08.19. 15:15) Macska
  • Alex Maties: Sofőrszolgálatra akkor van szükség, amikor a megrendelő autójával szeretne menni valahová, de már ... (2021.08.10. 01:31) Sofőrhívó app
  • kocsmablog: Megtörtént a vendéglátóhely-típusok felülvizsgálata, melyet a szektor régóta szorgalmazott. Olyan ... (2021.01.05. 17:44) A vendéglátóhelyek típusai
  • IPAfai Pap: Ez nagyon menő találat! (2020.12.25. 13:10) Pesti pinceszerek
  • élhetetlen: Függetlenül attól, hogy nem érdekel a sör, ez azért durva. Kötelezően árusítani valamit? Ez legfel... (2020.12.18. 21:04) Sörtörvény: mindig lesz kisüzemi sör csapon?
  • Utolsó 20
2014. 08. 5. - apuska
Sehol bár
pixel cégér Helyszín: 1066 Bp., Zichy Jenő u. 22.
Látogatás: 2014. április 16. 17:45-18:45

> Hogy a leghíresebb párizsi börtönt megidéző belső miként lett a egyik napról a másikra a szabadság fellegvára, önmagában megérne egy misét.

Adatlap

Elérhetőség: +36 70 328 9335
Web: -
Facebook oldal: www.facebook.com/seholbar
Nyitva tartás: H, K, Sz, Cs: 17-01; P, Szo: 17-04; V: zárva
Extrák: wifi, koncert, kiállítás, tévé, társasjáték, ital akciók

Árlap

Csapolt sör (0,5l) Üveges sör (0,5l)
Borsodi, 340 Ft Borsodi Superdry, 380 Ft
Staropramen, 420 Ft Beck's, 460 Ft
- Staropramen Dark, 460 Ft
- Hoegaarden (0,33l), 710 Ft
Bor (1dl) Rövid (4cl)
... Unicum, 560 Ft
... Finlandia, 560 Ft
... Jim Beam, 560 Ft
... Savanya pálinkák, 680-780 Ft
Üdítők (2dl) Egyéb
Szénsavas üdítők, 260 Ft Tea, ...
Rostos gyümölcslevek, 240 Ft Capuccino, ...
Szóda, 60 Ft Ropi, 100 Ft
Hell, 320 Ft Nachos, 550 Ft

Fotók

Vélemények

apuska:

"Sehol - Ha pár órára kiszakadnál a valóságból!

Az egykori Bastille romjain 2014. március 7-től új kocsma nyílott. A neve nem rossz. A cégérben szereplő marionett bábut megmagyarázni már sokkal nehezebb volt, nem úgy van az - mondtam többször is a lánynak a pultban, mikor a jelentését egy ellentétpárral magyarázta, miszerint a bábu és annak zsinórjai a kötöttség, de ha ide betérsz, akkor az a szabadság!

Hogy a leghíresebb párizsi börtönt megidéző belső miként lett a egyik napról a másikra a szabadság fellegvára, önmagában megérne egy misét. A vendégtér az első pult lebontásával kétségtelenül megnőtt, a szigorú rácsokra ráköltöztek különféle színes bábok (egy rémálom szereplői), lett egy csomó polc, azokon porfogónak fura kerámiák, a kopott, de mégis stabil székek-asztalok helyére bekerült egy csomó műanyag vacak, így ha csak nem ülsz a kábeldob köré vagy a hátsó terembe az autóülésekre, garantáltan kényelmetlenül fogod érezni magad.

Pedig erős itt a hiszekegy, ami a szolgáltatásaikat illeti. Úgy mondták, többet kihoztak a helyből egy hét alatt, mint amit a Bastille az évek során. Az első napon rekordot döntött a létszám, sokan visszajárnak - s közben mintegy megerősítve a szavait, néha nyomkodott valamit a lány a pultban a telefonján, ugyanis a zene arról szólt.

A koncepció része, hogy a minőségi röviditalokra helyezik a hangsúlyt (cserébe borlap Sehol). Azt is láttam, hogy zenekaroknak kínálnak fellépési lehetőséget akusztikus felállásban, főleg jazz, blues, funky, soul és rock stílusban, ugyanakkor megmaradt itt az örökké hűvös pincében ez a vízipipa dolog, no meg a focimeccsek közvetítése és a kiállítások.

Hogy itt, ahol egymást érik a kocsmák, mennyire lesz működőképes a dolog, nyilván az idő dönti el. A nyárnak lassan vége, utána kicsit könnyebb lesz, és ha azt is sikerül elérni, hogy egy program nélküli hétköznap este is jó érzés fogjon el, akkor meg is lehetnek hozzá az alapok."

kalimpa:

"Depresszív és mogorva belső, sok-sok fekete és sötét színekkel megáldva. Nagyon komor és erőltetett nekem ez a hely, nem tetszik, bocs. És még a kiszolgálás sem volt figyelmes. Nem, nem, nem, nekem ez nem jön be! "

balu:

"Sehol semmi változás a Bastille óta. Igyekezzetek Sehova, mielőtt bezár!"

"A lépcső aljában még mindig ott van kihasználatlanul egy elég nagy tér. Nem vagyok biztos benne, de úgy hiszem, használható kerékpár tárolásra, ha már másra nem nagyon."

Értékelés

apu kali anyi balu rics
dizájn 3 2 2 3 4
kiszolgálás 3,5 2,5 3 4 3
közönség - - - - -
zene 4,5 4 4 2 4
mosdók 3,5 3 3 4 3
árszínvonal 3,5 3 3 3 3
3,60 2,90 3,00 3,20 3,40

Kövesd Facebook-on és Instagramon a Kocsmablogot, és ha úgy van: Mutass egy kocsmát!

A bejegyzés trackback címe:

https://kocsma.blog.hu/api/trackback/id/tr546575235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Uglee · http://nagydobraverem.blog.hu 2014.12.20. 14:37:09

Szerintem a fogatlan punk "pultos, marketinges, programszervező, üzletvezető, designer meg minden más is" tegnap este olyan részeg volt, hogy szerintem mérés közben a vodkám felét kiöntötte a pultra, és szerintem amikor megkértem, hogy mérje újra, szerintem válaszul azt mondta, hogy "A kurva anyád", és szerintem amikor azt mondtam rá, hogy "Jól van", szerintem felhajtotta azt a 2 cent vodkát, ami a poharamba jutott a 4 helyett, és szerintem közölte, hogy "Nem szolgállak ki, te geci". Szerintem írtam a helynek egy e-mailt, arról, ami történt, és szerintem kaptam is egy választ, amiből kiderül, hogy az e-maileket is ő olvassa, és a válaszban szerintem bocsánatkérésnek nem nevezhető magyarázkodás és sértegetés volt. Szerintem soha többé nem megyünk oda.
süti beállítások módosítása