> A 140 éves Heineken bár fiatal csikónak számít a legtöbb hagyományos belga, német és cseh sörmárka mellett, kellemesen telt íze, plusz a mögötte álló okos marketing mára Európa első számú sörévé tette, ráadásul a világ legtöbb országában kapható. Egy nagy volumenű nemzetközi cég prémium söre ehhez mérten hangosan is ünnepel, többek közt fiatal tervezők munkáiból a jövőt megidéző palackművészeti kiállítással készültek, és minap egy estére fényfestéssel átalakították a budapesti Madách teret.
Nézd meg a jövőt! - Heineken palackművészeti kiállítás
A Le Méridien Hotel White Lounge bárjában (Budapest, Erzsébet tér 9-10.) még a mai napon, vagyis április 11-ig tekinthető meg az a kiállítás, melyen 8 fiatal képzőművész palackterveivel találkozhattok. A rendezvény ingyenes, és az éjfélig tartó nyitvatartási időben szabadon látogatható. A kiállítás március 21-i megnyitóján többek közt az is kiderült, hogy a március 1-jén véget ért „Remix Our Future” elnevezésű palacktervező pályázatukra a világ 190 országából küldhettek be palackterveket profik és amatőrök egyaránt, összesen 1795 pályamű érkezett, hogy a 100 legjobb munka közé 10 magyar terv is bekerült, és hogy ezek közül a legjobbnak ítélt pályaművet kereskedelmi mennyiségben legyártják és a boltok polcaira kerül.
Azóta már azt is tudjuk, hogy a 2013-as Milánói Dizájnhéten (április 9-14.) kiállításra kerülő Top 30 alkotás közé egyetlen magyarként a Kocsmablog csapatának éles nyelvű kritikusa, Kaczper Balázs munkája, a zöld alapon, a klasszikus Heineken csillagot üveghegy formában körbeölelő palackterve is kikerült, s bár a legjobb 5 között már nincs ott, mi büszkék vagyunk rá, hogy a barátunk és ismerjük. Gratulálunk!
Heineken látványshow Budapesten
2013. március 22-én a szeles és hideg idő ellenére is sok ezren nézték ámulva a Madách téren a Heineken amszterdamihoz hasonló fényfestő show-ját. A hét óra hosszú (19:00-02:00) tér-shownak már az indulására is több százan mentek el, de az érdeklődők hajnalig élvezhették a külön erre az alkalomra készített animációt. A filmet nagyteljesítményű projektorral varázsolták a boltíves irodaház homlokzatára, így 32 x 30 méteres méretben tárult fel a Heineken univerzuma a budapesti érdeklődők előtt, a 140. születésnap, és a nemrégiben hazánkban is bevezetett palackok tiszteletére.
Az ígéretek szerint több meglepetést tartogat még idén a sörmárka a hazai fogyasztói számára, hiszen a 140. ünnepi év nagy része még előttünk áll.
Kövesd Facebook-on és Instagramon a Kocsmablogot, és ha úgy van: Mutass egy kocsmát!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
.. Utolsó kommentek