.. Összetett kereső

.. Közösség

.. Utolsó kommentek

  • UV pót: Megszűnt. (2023.12.11. 15:40) Nano drinkbár
  • Vlagyimir Iljics: Hol vannak a cicusok? (2022.08.19. 15:15) Macska
  • Alex Maties: Sofőrszolgálatra akkor van szükség, amikor a megrendelő autójával szeretne menni valahová, de már ... (2021.08.10. 01:31) Sofőrhívó app
  • kocsmablog: Megtörtént a vendéglátóhely-típusok felülvizsgálata, melyet a szektor régóta szorgalmazott. Olyan ... (2021.01.05. 17:44) A vendéglátóhelyek típusai
  • IPAfai Pap: Ez nagyon menő találat! (2020.12.25. 13:10) Pesti pinceszerek
  • élhetetlen: Függetlenül attól, hogy nem érdekel a sör, ez azért durva. Kötelezően árusítani valamit? Ez legfel... (2020.12.18. 21:04) Sörtörvény: mindig lesz kisüzemi sör csapon?
  • Utolsó 20
2010. 03. 12. - apuska
Noiret biliárd és dart szalon
pixel cégér Helyszín: 1066 Bp., Dessewffy u. 8-10.
Látogatás: 2010. március 3. 18:10-21:40

> Nem egyszer lehetett a Desperado c. filmből jól ismert gitártok szerű csodákat látni, csak ezek kisebbek, és nem ólomköpőt rejtenek, hanem mondjuk balsafa dákót.

Adatlap

Elérhetőség: +36 1 331 6103
Web: http://www.noiret.hu/
Facebook oldal: www.facebook.com/biliard.noiret
Nyitva tartás: H, K, Sz, Cs: 10-02; P, Szo: 10-04; V: 10-02
Extrák: biliárd, darts, csocsó, tévé, ital akció, konyha, 116 féle koktél, karaoke, mobiltöltő

Árlap

Csapolt sör (0,5l) Üveges sör (0,5l)
*Dreher, 450 Ft Dreher, 510 Ft
*Dreher Bak, 480 Ft Dreher Bak, 510 Ft
*Erdinger Weiss Bier, 650 Ft Pilsner Urquell, 590 Ft
- Oberdorfer, 720 Ft
Bor (1dl) Rövid (4cl)
EgriMuskotály Cuvée - Egervin, 180 Ft Becherovka, 580 Ft
Irsai Olivér - Szent István, 200 Ft Jagermeister, 720 Ft
Merlot 2006 - Bujdosó, 230 Ft Békési ágyas pálinkák, 660 Ft
Pázmándi Juhfark - György Villa, 370 Ft Southern Comfort whisky, 720 Ft
Üdítők (2dl) Egyéb
Szénsavas üdítők, 180 Ft Capuccino, 320 Ft
Rostos üdítők, 200 Ft Forró csoki, 420 Ft
Ice Tea, 200 Ft **Mojito, 950 Ft
Cocaine (energia ital), 790 Ft Hawaii pizza (26cm), 1090 Ft

*vasárnap 14 órától, hétfő hajnali 4 óráig: 230 Ft / 260 Ft / 380 Ft
**keddenként minden koktél 800 Ft

Fotók

Vélemények

apuska:

"Egy 20 éves intézmény Pest szívében a Noiret Biliárd és Dart Szalon. De mire utal a név, hogy Noiret? Mi köze a dákóhoz és a dobótűhöz? És hogy kell helyesen kiejteni? 15 éves rejtélynek jártam most utána, végre tisztáztam a fejemben.

Mert hogy cirka másfél évtizede meglepően sokat jártunk ide a haverokkal, nekünk ez volt akkor az igényes, ám még épp megfizethető hely, ahol egy nemdohányzó szakaszban nemcsak inni, de biliárdozni is lehet. A dákó persze hosszú. A kéz ügyetlen. Gyakran keveredtünk szóváltásba egy-egy lökés után a szomszéd asztalnál hasonló tesze-toszasággal játszó hölgyekkel, vagyis több szempontból volt ideális a pince szintjén hangsúlyos többszintes terep.

A Sandokan Lisboa után most megint a Szomjas Szerda hívószavára jöttünk (minden hónap első szerdáján 18 órától a Hajós utca néhány italmérő intézménye féláron ad egyes csapolt söröket, minőségi borokat és koktélokat), vagyis minden korsó csapolt Dreher duplán jól esett. Egyébként hihetetlen a kocsma. Kívülről, a málló falú szerény saroképületet látva semmi jele annak, hogy bent jócskán elvesznek a népek és négyzetméterek, pedig térkép nélkül bejárni nem is egyszerű. A földszinti koktélbárt hanyagolva, mi a mélyben foglaltuk el helyünk az egyik beugróban, pincér jött hamar, a söröket fürgén hozta. Egy meccsnézős társaságon át és 5 biliárdasztal mentén vezetett utam a mosdóba, annak ajtaja mellett egy mobiltelefon töltő szekrény, és egy plakát Michelle Wild arcával, ahogy mutatóujját az ajkára téve csendre int, és azt suttogja: ’Köszönjük nektek, hogy este 10 óra után Terézváros utcáin csendesek vagytok.’ Odabenn egy rakat piszoár. Valamint egy rendkívül ötletes ’hiányjelző gomb’, amivel lehet riasztani a személyzetet, ha elfogyott a WC papír, papírtörölköző vagy a folyékony szappan. Teszteltem, 5 percen belül jöttek ellenőrizni!

Az egész hely nagyon rendben van. Itt tényleg figyelnek a vendégek igényeire, készségesek, innovatívak, a biliárdért perc alapon számláznak, napi italakciókkal csábítanak, néhány meleg ételt felvettek a repertoárba, étkezési utalványt elfogadnak. Na de a nyitókérdéseimre visszatérve, mitől ’Noáré’ a Noiret? A legilletékesebbet kérdeztem meg az ügyben, a tulajt, aki elmesélte, hogy 19 éve vette át a helyet, mikor az előző gazdája fél év múltán becsődölt az exkluzív franciás stílust erőltető vonallal, de hogy ők nevezték el anno még Noiret-nak. Aminek a jelentése állítólag: éjszaka. A francia-magyar szótár szerint mondjuk pont nem, bár a noir jelentése önmagában fekete, de ennek akkor sincs semmi köze a fekete 8-as biliárdgolyóhoz, melyre amúgy bátran fogadtam volna."

dancsopanza:

"Egy kellemes sörözgetés részesei voltunk a Szomjas Szerda keretén belül a címadó helyen, ahol a 'minden ital 50% kedvezménnyel' mondat is dobott az esténk hangulatán. A főként biliárd klubként üzemelő vendégváróban a vendégek forgatagában nem egyszer lehetett a Desperado c. filmből jól ismert gitártok szerű csodákat látni, csak ezek kisebbek, és nem ólomköpőt rejtenek, hanem mondjuk balsafa dákót. Azért le lehet ülni laikusként, akár enni is, sőt.

A biliárdhoz analfabéta vagyok (többek között), max. akkor szoktam, ha egy olyan kocsmába keveredünk, ahol van egy poros, hatvanhatszor leöntött, szakadt posztójú asztal. A játékot most kihagytuk, majd legközelebb. Aki viszont hódol ennek a sportnak, akkor neki ez bizony a Kánaán, dohányzó, és nem dohányzó termekkel. Az étlap első oldalán egy térkép van, ami olyan szinten hasznos, hogy az alapján találtam meg a klotyót, de még úgy is nehezen.

A kiszolgálás rendben van, csak akkor volt a kis szokásos fennakadás, amikor kezdett megtelni a hely. Sajnos egy majdnem üres korsót sikerült összetörni, de azonnal jött egy hölgy és problémázás nélkül feltakarította.

A füst a vendégek érkezésével egyenes arányban nő, de még a tűrhető kategórián belül marad. A budi oké (aki viszont először jár itt és nem tudja merre menjen, netalántán a szapora is rájön, az tuti összefossa magát). A zene zenegépből kérhető, de most nem foglalkoztam vele, lehet hogy van, lehet hogy nincs benne Slayer. Ezt is majd legközelebb."

strasszi:

"Van itt minden, mint a búcsúban! Félig kocsma, félig biliárd és darts szalon, na meg egy kis koktélbár is. Furcsa a hely kialakítása, mert amikor belépsz az elég nagyméretű ajtón, egy előtérbe jutsz ahol gyakorlatilag nincs semmi. Itt már rögtön döntést kell hoznod, hogy felfelé törekszel, vagy az alvilág kénköves bugyraiban próbálsz meg elvegyülni. Felül kis galériás, romantikázós, kovácsoltvassal, drága csempével, és trendi megoldásokkal ékesített koktélbár van. Terrakotta és barack színek mindenütt, mediterrános beütéssel. Ez a rész remekül beleillik a Hajós utca puccos kis világába. Igényesen megoldva, persze emeltebb áron, de hát a sznobságot minőséget meg kell fizetni! Ezt szerencsére tompítja néha egy két akció.

Viszont a lényeg, és ezzel együtt a vendégek zöme szerintem alul van. A három részre osztott ablaktalan pincében meglepően közepes volt a füst, pláne így télen. Valamilyen elszívás biztos működött. Zegzugos utakon tudsz eljutni a két biliárdozós részbe, amelyből az egyik füstmentes, ha jól tudom. Alakul itt az uniós morál! A középső kocsma rész kimondottan barátságos. Fa bútorok, lambéria, és tükrök teszik a pincék általános klausztrofóbikus hatását könnyedebbé. Az egyik rész gyakorlatilag egy drukkerkocsma, ahol kellően nagy TV-n tudod nézni az épp aktuális meccset. A hozzá tartozó mosdó részleg is igényes.

A kiszolgálás nem kicsit fura. Nincsen baj a gyorsasággal meg a kedvességgel, de a ház szabályai szerint, minden kört azonnal ki kell fizetni. Ezt még talán elnézném, de a koktélokat előre kell kipengetni! Ilyet azért ritkán tapasztaltam. Ez nem kicsit bántó szerintem! Olyan mintha előre meggyanúsítanának. Furcsa, hogy ennél sokkal rosszabbnak hitt kocsmaközönséggel rendelkező helyeken is csak a végén kell fizetni, ha van kiszolgálás az asztalnál. Bár az is lehetséges, hogy a sznobsággal együtt nem jár becsületesség, pláne ha valaki úgy próbál sznob lenni, hogy nincs hozzá pénze! Lehet, hogy erre a hely többször megjárta a fizetés nélkül sunyin távozó kedves vendégekkel. Viszont erre találták ki azt a rendszert, hogy csak a pultnál van rendelés. Ezt persze nem lájkolják a sznobok. Ördögi a kör!"

"A szembelévő Picasso Point és a környék elszórt oszlopai, P tárolói kisebb távolságban használhatóak."

Értékelés

  apu dan flet str kék raf kicsi
dizájn 4 4 4 4 4 4 3,5
kiszolgálás 4,5 4 4 3,5 4 3 2
közönség 4,5 4 4,5 4 4 4 4
zene - - - - - - -
füst 4 3 3,5 3 3 3 4
mosdók 4 4 4 4,5 4 4 4
árszínvonal 3 3 3,5 3,5 3,5 4 3,5
  4,00 3,67 3,92 3,75 3,75 3,67 3,50

Kövesd Facebook-on és Instagramon a Kocsmablogot, és ha úgy van: Mutass egy kocsmát!

A bejegyzés trackback címe:

https://kocsma.blog.hu/api/trackback/id/tr671834083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SÜN 2010.03.16. 13:22:23

úgy lopnak mint az állat! kabátból is!

SÜN 2010.03.16. 13:23:31

és az az ordenáré bűz bent ..

Bzs 2011.04.16. 23:57:51

ma sikeresen lenéztem haverommal. lévén h szeretem a dart játékot. részletezem hogy mi a bajom van.
mikor lementünk egy olyan általános fogadtatásban volt részem, mintha innen már kidobtak volna, és most ezért fenntartásokkal kell fogadni az érkezésemet. a pultos "lány" viccesnek hitt, kedves üdvözlésnek nem nevezhető szófordulatai sokkal inkább kimért és barátságtalanra sikerült. rögtön a nyomaték kedvéért kért is személyit. biztos ami tuti. ez nem tudom milyen szokás, széles e világban nem találkoztam ilyennel vendéglátóéknál. először is jogszabály nem teszi ezt lehetővé. semmi nem jogosítja fel a helyet erre, mellesleg aggályos személyiség jogi, adatvédelmi és egyéb jogok dolgai okán is. pl: okmányt csak hatóság tárolhat, tarthat magánál. (az állampolgáron kívül). nem tartható vissza, és nem zsarolható vele senki, hogyha pl valaki kárt okoz stb. semmilyen módon nem adható zálogba, és semminek a biztosítékául nem szolgálhat az okmány fizikai mivolta. a vendég hozzájárulásával ugyan kijegyzetelhetőek lennének az adatok, de ez igen erőltetett dolog lenne. (visszakanyarodnánk az adatvédelemhez) ez kb olyan lenne, mintha a boltban elkérnék a személyimet, és ha nem lopok el semmit, akkor visszaadják kifelé menet. másfelől főleg nem lehet egy jogsértő gyakorlat feltétele annak, hogy igénybe vegyek valamiféle szolgáltatást. mivel itt ugye nem arról van szó, hogy betekint, (pl.: hogy elmúltam-e 18 éves), hanem arról van szó, - és ez a gondom ezzel, - hogy MAGÁNÁL TARTJA, és kimondatlanul feltételt szab a visszaadásának. (…, ha nem okozok kárt…, … ha visszaadom a használatomba adott játékot stb.) csak egy ilyen jogokkal felruházott hatóság kérheti el, és tarthatja magánál az okmányomat. sajnos egy kocsma nem rendelkezik ilyen jogosítvánnyal. nem véletlenül. a felelős őrzés témakörét nem is kezdeném el boncolgatni. (hol őrzik, hogyan őrzik, kik férhetnek hozzá, kik nézegethetik, mire használhatják stb. amíg én órákig játszom, és felé sem nézek.) egyszerűbben fogalmazva, a vendég nem fegyelmezhető azzal a módszerrel hogy zsarolva van a személyi igazolványával. ha félnek az atrocitásoktól és egyebektől, fel kell venni biztiőrt. ha valami gáz van akkor rendőrt kell hívni, és az majd kér személyit. pultos lány, nem kérhet személyit. kocsma meg nem rendelkezhet okmányok felett.
sajnos ez így van, még akkor is ha ebbe ezek után is kételkednek páran, de ebbe nem szeretnék belemenni még ennél is jobban, végtére is ez nem egy jogi magyarázatokat gyűjtő szakfórum, másodszor meg azért is tartom feleslegesnek, mert mindent ki kell fizetni azon nyomban rögtön, még mielőtt az ember a szájához emelné. de biztos páran elszaladtak már a dart nyíllal, vagy a bil.golyóval, vagy a boros pohárral. nem tudom. biztos nagyon sok rossz tapasztalatuk volt. mi tagadás, kicsit soknak érzem a túlbiztosítást, de elfogadom hogy most valaki azt mondja, én vagyok túlérzékeny. no mindegy. rendeltünk a barátommal nyitásnak 2 cappucchino-t. megkaptuk az egyiket úgy, hogy kb annyi volt a csészealjban mint a csészében. különbet hányok reggel 5kor, ha különösen nem vagyok magamnál. semmi bocsánat vagy megbánás vagy valami. megkérdezte ugyan h jó-e így, vagy csináljon másikat, de ő maga se gondolta komolyan a kérdést és ez erősen látszott is. ezek után el kezdtünk játszani. mikor meggyőztem magam, hogy biztos csak nekem van rossz napom, és elhesegettem minden negatív gondolatot magam körül, bátorkodtam rendelni néhány dolgot a pultnál. lévén hogy nem voltam egyedül ez a rendelés összesen 4 pohárra sikeredett, és 1700Ft-ba került, amit le is szurkoltam. ott áll a pulton a 4 pohár, majd el kezdjük nézni a pultos "lány"-nyal egymást, hogy ilyenkor mi van. nem jött rá magától, hogy logisztikai gondjaim támadtak. szóltam óvatosan, h kérnék egy tálcát, mivel igen bénán tudnék 4 különböző méretű poharat több helységen keresztül vinni. gondoltam nem terhelek senkit a nyomorommal, majd én kiviszem, ha kapok tálcát. ekkor a pultos hátraszólt egy srácnak, hogy vigye már ki nekem az italokat. ezek után úgy éreztem, még egy ember haragját vívtam ki hirtelen. már nem csak a pultosét hanem a srácét is, aki kelletlenül rádobálta egy tálcára, majd úgy koppantak a poharak a dart játék melletti asztalon mintha nagyon kellene szégyenkeznem valamiért. benne volt a lendületben a jókora üzenet is. mi a jó büdös francot táncoltatom én itt az embereket. azt gondoltam, megint valami kellemetlenséget okoztam azzal, hogy rendelni mertem. van egy két apró zavaró dolog amit szívem szerint ide írnék még, de már kezdem sajnálni az időt az ezen a kommenten való görcsölésre, viszont azt nem bírom ki, hogy ne említsem meg, hogy még sosem kértek tőlem sehol több ezres italszámla mellett 20 Ft-ot 3 db műanyag dart hegyért, ami a nagykerben 4Ft-ra jön ki per darab, ha ezer darabot vesz az ember. illetve elég áporodott pinceszag uralkodott általánosságban a helyen, amit önmagában el tudtam volna felejteni. tetszett a berendezés és a kialakítás is. ez igazán jó hangulatú, és pont olyan amit egy jobb érzésű kulturáltan szórakozni, iszogatni vágyó ember elvár. sajnos (az én esetemben) a dolgozók tették olyanná, ami miatt személy szerint én csalódott vagyok.
egyébként én nem várom el, hogy engem fontosnak tartsanak egy vendéglátó helyen. ha nem vagyok az, hát nem vagyok az. akkor egyszerűen én, ott, akkor ennyire voltam érdemes. mondd már. biztosan én voltam kiábrándítóan unszimpatikus, és visszataszító. ki tudja. mindenesetre, azt összességében szarul tűröm, ha leereszkedőek velem valahol, ahová pénzt költeni megyek.

blash 2011.04.20. 22:24:18

Korabban megfordultam parszor ezen a helyen, de ez a szemelyi zalogositas megdobbentett. Me'g rogton kertem volna a panaszkonyvet, aminek ketlem, hogy tul sok hatasa lenne, de aze me'gis...

Maga hely elegge lepusztult, ha kicsivel tobben vannak, akkor mar alig lehet leulni valahova. A biliard asztalok sem tetszettek, nem mintha tudnek jatszani rajtuk, jobban mondva utalok is ilyesmiben resztvenni. De mikor ott kellett golyokat lokdosnom nehany sor utan, akkor folyamatosan a foldrol szedtem fel a golyokat, s ez senkit sem erdekelt :D

Kiszolgalas nem hagyott semmilyen nyomott bennem, vegulis adtak sort.

Egyaltalan nem tartozik a szivesen latogatott helyeim koze, nem tudok pozitiv dolgot megemliteni erdemeben. Persze ebben sokat segit, a szamomra sok es felesleges biliardasztal.

igennem 2012.03.27. 22:44:45

Ma voltam ebben a Biliárd szalonban barátnőmmel. Olvastam a kommenteket itt, és eléggé félve vittem el, hogy most komolyan ennyire szar hely?

NEM!

A kiszolgálás teljesen rendben volt, jófejek a pincérek, pultosok. Igen, ott helyben kell fizetni, de ha a biliárdasztalhoz kéred, akkor csak a végén egyben. És a személyit is ahhoz kérik el, ha biliárdasztalt kérsz, az meg szerintem rendben van. Szóval bátran ajánlom mindenkinek a helyet, ne bizonytalanodjatok el az előző kommentekben összehordott hülyeségeken.

Király a Melonita.
süti beállítások módosítása