.. Összetett kereső

 az_blog_2016.png

.. Közösség

.. Utolsó kommentek

  • apuska: 444.hu videó: youtu.be/1ZA4B-SrYvg Wichmann Tamás kilencszeres világbajnok kenus 1987-ben a Kazinc... (2018.07.17. 00:45) Wichmann kocsma
  • apuska: Picit nem figyel az ember, a sokat megélt Mentsvár helyén nyílik egy karaoke és koktél hangsúlyos ... (2018.07.16. 23:10) Mentsvár söröző, borozó
  • M1nd3gy: A Polyák féle Olimpia borozó egy igazi szemétdomb volt. Ócska kotyvasztott lőrét kínáltak hosszú é... (2018.07.05. 19:11) Olimpia borozó
  • apuska: @Árpa Jankó: Ami az idevágó sajtóanyagból számomra a II. Német Sörfesztiválról kiderül: - 2018. jú... (2018.07.03. 10:35) XI. Budapesti Cseh Sörfesztivál
  • promontor: 1) A balti porter biztos nem felel meg a versenykiírásnak, egyrészt nem felsőerjesztésű, másrészt ... (2018.06.26. 09:32) A Soproni keresi az ország legjobb sörfőzőit
  • Árpa Jankó: Ha véget ér a Cseh Sörfesztivál utána Német Sörfesztivál lesz egészen a foci vb végéig. (2018.06.16. 12:20) XI. Budapesti Cseh Sörfesztivál
  • Utolsó 20
2018. 03. 12. - kocsmablog
Japán első számú söre Magyarországon

Helyszín: TOKIO Budapest,
Időpont: 2018. szeptember 9.
Google Maps

Az Asahi Super Dry-t, Japán első számú, nemzetközileg is nagy népszerűségnek örvendő sörét idén tavasszal vezeti be széles körben a magyar piacra a Dreher Sörgyárak. A sör száraz és frissítő, amit az úgynevezett „karakuchi” ízvilág tesz felejthetetlenné, bármely konyha ételeivel jól párosítható gasztronómiai élménnyé.

Az Asahi Super Dry széles körű bevezetésének köszönhetően újabb prémium sörrel gazdagodik a magyar piac, amit elsősorban a letisztult, frissítő ízvilág kedvelőinek ajánlanak. Magyarországé a megtisztelő szerep, hogy az Asahi csoporton belül elsőként mutatkozzon be egy Közép-Európában még csak eztán bevezetendő márkával, és ezzel párhuzamosan a Dreher Sörgyárak megismertesse és népszerűsítse a japán sörkultúrát a hazai fogyasztókkal.

Az Asahi Super Dry-t 1987-ben mutatták be először Japánban, mellyel útjára indult az extra száraz sör iránti rajongás nem csak a szigetországban, hanem az egész világon. A innováció és technológia a termék külsejében is megmutatkozik, csomagolásában és dizájnjában is a letisztultságot és minőséget sugallja.

A sörfőzési szabványok, az innovatív erjesztési technológia, és a legjobb minőségű, eredeti receptúra alapján válogatott alapanyagok - élesztő, komló, árpa, rizs – együtt biztosítják az autentikus „karakuchi” ízélményt, amely az Asahi Super Dry legfőbb jellemzője.

Emlékeztek még a 2013-ban bevezetett Borsodi Super Dry-ra, melynek az volt a szlogenje, hogy 'minden korty sör olyan, mint az első'? Amilyen hirtelen jött, olyan gyorsan kivezették. Ezek után jogosan merülhet fel bárkiben a kérdés, hogy mennyit változott a szuper száraz közízlés, ergo ki a célcsoport, akinek az Asahi Super Dry söröket szánják?

Négyesi Fruzsina, a Dreher Sörgyárak marketingvezetője erre azt válaszolta:

A fő célcsoport a 25-40 év közötti férfiak, akik az átlagosnál magasabb képzettséggel és jövedelemmel rendelkeznek, szeretik a munkájukat, nyitottak az újdonságokra, és fontos nekik a mindennapjaik során az út, amin eljutnak a célig, mert ezáltal fejlődnek.


A márka ismertség felépítésében fontos szerepet játszik a tévé: májustól júniusig a különböző csatornákon szponzorációs megjelenések futnak, amit az online felületeken digitális megjelenések és bolti anyagok egészítenek ki.

A márka filozófia közvetítésére véleményvezéreket kértek fel:

1. Hello Wood, építészeti társulat
2. Jókuti András, gasztroblogger
3. Soós Bertalan, városi fotós
4. Maki Stevenson, japán séf

És persze ugyanilyen fontos az íz megismertetése a célközönséggel, ezért eseményeken való kóstoltatásokra is lehet számítani, mint pl. a Gourmet Fesztivál 2018 vagy az Art Market Budapest 2018.

Mitől egyedülálló az Asahi Super Dry?

1. A különleges karakuchi ízvilágától

A japán karakuchi, azaz ’száraz’ szó jól jellemzi az Asahi Super Dry szofisztikált, kellemes karakterét. A sör vonzerejét többek között az adja, hogy frissítő, tiszta íze minden ételhez tökéletesen passzol. A sört Európában, tradicionális recept alapján készítik, melyet rövid időközönként újra és újra kiküldenek Japánba, ahol a szakértők összehasonlítják az eredeti termék ízével így biztosítják a sör minőségét a fogyasztók számára.

2. A gondos gyártási folyamattól

Az Asahi Super Dry prémium sör pasztőrözetlen a legfrissebb karakuchi íz elérése érdekében. A gyártása során az új, innovatív technológiáknak köszönhetően az összetevőket a lehető legnagyobb gondossággal kezelik. Az alacsony hőmérsékleten vezetett erjedéssel elért magas végerjedésfoknak köszönhetően nem maradnak a sörben erjeszthető cukrok, így a sör száraz, tiszta lecsengésű ízt kap, mely a hosszú kondicionálás alatt éri el tökéletes formáját.

3. A válogatott, minőségi összetevőktől

Az Asahi Super Dry-t olyan kiváló minőségű összetevőkből főzik, mint az Asahi élesztő, a komló, az árpa és a rizs. Az Asahi Super Dry-hoz használt malátázott árpát pontosan meghatározott kritériumok alapján, exkluzív gabonaszállítói hálózatból választják ki világszerte. A legmagasabb minőségű komlónak köszönhetően egy elegánsan keserű ízjegy is felfedezhető a sörben.

4. A gazdag történelmétől

Az Asahi sörgyárat 1889-ben alapították, 1949-től Asahi Breweries néven volt ismert, az Asahi Super Dry-t pedig 1987-ben dobták piacra. Ezzel megújították a Japánban fellelhető sörök kínálatát egy új, eredetileg a borok világában használatos száraz kategóriát létrehozva, ami teljesen új volt a piacon. Érdekesség, hogy a forradalmian új ízvilág eleinte még a vállalat vezetőségét is megosztotta, ám a bevezetésével jó döntést hoztak: az Asahi Super Dry óriási siker lett, és örökre megváltoztatta nem csak az Asahi Breweries, hanem a világ sörtérképét is. Az Asahi Super Dry továbbra is Japán első számú söre, a kaizen filozófiával átitatott sikertörténete pedig sok fogyasztónak adhat gasztronómiai ihletet.

5. Az egész japán kultúrát átható kaizen filozófiától

Divatosak mostanában az országspecifikus filozófiák, mint a svéd lagom vagy a dán hygge. Japánnak a kaizen szemléletmódot köszönhetjük, melynek lényege, hogy minden javítható. Ezt az optimista törekvést főleg az üzleti életben érvényesítik, de a társadalmi- és magánélet fejlesztésében is kulcsszerepe van. Japánban egy több száz fős csapat teljes mértékben a termékfejlesztésre és a minőség ellenőrzésére koncentrál.

Kövesd Facebook-on és Instagramon a Kocsmablogot, és ha úgy van: Mutass egy kocsmát!

A bejegyzés trackback címe:

https://kocsma.blog.hu/api/trackback/id/tr2613729810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.