.. Összetett kereső

 az_blog_2016.png

.. Közösség

.. Utolsó kommentek

  • kocsmablog: A Gondozó után 2016. május 12-én új korszak vette kezdetét, és lett a csodás kerthelyiségből Bujdo... (2019.01.05. 21:42) Gondozó
  • kocsmablog: Hogy mikor került lakat a Vaskapura, számunkra rejtély, de hogy 2016. szeptemberétől már Otthonka,... (2019.01.05. 21:12) Vaskapu taverna
  • Leooo: @efi: Mert az árazás színvonala e szerint volt besorolva, azért. 1972-ben a IV.osztályba sorolt ko... (2018.12.28. 00:21) Vendéglátóhely kategóriák
  • efi: Azon felül, hogy ezt így kipolírozták, mégis mire volt jó azon kívül, hogy a falon lévő táblácskán... (2018.12.27. 13:45) Vendéglátóhely kategóriák
  • kocsmablog: Hideg van, és franc se kívánkozik a tetőre? A 360 Bar adott most egy pofont a szezonalitásnak, igl... (2018.12.27. 11:20) 360 Bar
  • apuska: És el is érkeztünk a történet végéhez. A Corvin Club bezárt, a bulikat elköltöztették először a TE... (2018.12.21. 12:12) Corvintető
  • Utolsó 20
2014. 09. 16. - kocsmablog
Open air technológia

pixel

> A foci világbajnokság meccseinek szünetében folyamatosan szembe köszönt velem a tévéreklámokból a Borsodi ún. "open air" technológiája. Rémlik a "Nyiss, fordíts, lyukassz!" hármas? Oké, de mire jó? És ha ez annyira nagyszerű dolog, akkor miért nem terjed futótűzként? Ennek jártunk utána.

Széles körben elérhető, egyedülálló csomagolás-innovációt mutatott be a Borsodi a sörszezon kezdetén. Egy technológiai újításnak köszönhetően minden Borsodi doboz tetején a felbontáskor egy második lyuk nyitható, a "Nyiss! Fordíts! Lyukassz!" három egymást követő lépése elősegíti a levegő beáramlását a dobozba, amely a sör akadálytalan kifolyását eredményezi, miközben a sör még szénsavasabb - állítja a reklámszöveg.

Az biztos, az open air technológia Európában először a magyar piacon érhető el. Bár a folyékony termékek csomagolásán alkalmazott két lyuk trükkje régóta ismert - gondoljunk csak a tejes dobozokra -, hiszen így megszüntethető a fröcskölés és az akadozó kifolyás, más sörös dobozon ilyet még mi sem láttunk. Úgyhogy leteszteltük, és az eredmény ismeretében megkérdeztük Balássy Árpádot, a Borsodi Sörgyár marketing menedzserét a bevezetés tapasztalatairól.

Miért volt erre szükség?

A sörpiac nehéz évei után az ízesített és a kézműves sörök az egész szektornak új lendületet adtak. Ám a sörivók legnagyobb része ma is árérzékeny, ahol a fogyasztó hajlamos azt a sört betenni a kosarába, ami aktuálisan akciós, olcsóbb. A marketingesek feladata, hogy a márka mellé odategyenek valami pluszt, ami az adott terméket megkülönbözteti a többitől, amivel növelhető a lojalitás.

Az alumíniumdobozok piaca 15 éve változatlan. Nehéz nagy innovációt vinni egy jól bevált csomagolásba, de mi raktunk bele egy apró csavart, amitől picit játékosabbá válik a sörivás, miközben meghagyja azt a szabadságot, hogy ha valaki ezt a rituálészerű mozdulatot feleslegesnek tartja, akkor nem kell vele törődnie. A fő cél, hogy mindenki megismerje, hogy van egy ilyen innováció. A visszajelzések alapján ezzel a Borsodi márkát is sikerült megkülönböztetni a többitől, vagyis a kampány jól sikerült.

Ami pedig a reklámszöveget illeti. A mért laboreredményeink alapján valóban 12-15%-kal gyorsabban lehet kitölteni a kilyukasztott dobozból a sört, és attól, hogy nem bugyog egész más a fiziológiai állapota. Ha meg valaki dobozból szeretné inni, az inkább is hasonlítható ahhoz az élményhez, mintha pohárból tenné.

Reméljük, ezzel sikerült valódi értéket kínálni a fogyasztóinknak!

borsodi-nyer.jpg

Kövesd Facebook-on és Instagramon a Kocsmablogot, és ha úgy van: Mutass egy kocsmát!

A bejegyzés trackback címe:

https://kocsma.blog.hu/api/trackback/id/tr316642015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.