.. Összetett kereső

 az_blog_2016.png

.. Közösség

.. Utolsó kommentek

  • Zoltán Körmendi: Az öt év alatt pár dolog változott a kocsmában, kívül is belül is, az árak is változtak, és a sörö... (2019.10.11. 21:30) Gyertyános Serfőzde
  • Kuttyantó: Nagyon tetszik. Hangulatos, kulturált helynek tűnik a fotók alapján. Megjegyzés; A fotók kiválóak. (2019.10.07. 14:47) Corvin, mi nyomokban belga
  • kocsmablog: A szavazatok alapján Kristófot választotta meg a közönség a legvagányabb Royal Bár arcnak, így ő n... (2019.10.04. 09:25) Royal Bár kocsma-reality
  • kocsmablog: A sörfogyasztás nem mennyiség, hanem minőség kérdése - hirdeti kampányában az újhullámos craft m... (2019.09.27. 09:40) Hübris sörök
  • kocsmablog: Kiállításmegnyitóval, dokumentumfilm premierrel és két sörkülönlegesség bemutatásával ünnepli alap... (2019.09.20. 15:25) Dreher plakátverseny
  • oldkajla: Köszönöm a választ. Lehet, hogy az U Fleku iránt kissé elfogult vagyok, mert életem egyik legszebb... (2019.09.03. 15:44) U Fleku
  • Utolsó 20
2013. 05. 9. - kocsmablog
A Strongbow új íze
pixel cégér Helyszín: Trafiq
Látogatás: 2013. április 24. 17:30-21:15

> A Strongow mézes alma ízzel jelent meg a magyar fogyasztói visszajelzésekre reagálva a hazai piacon. Az új cideríz bevezetésére egy extravagáns ruhakollekciót is bemutató elegáns fekete-arany partit szervezett a budapesti Trafiqban a Heineken Hungária, illetve a Magyar Dj Szövetséggel közösen pályázatot hirdettek kezdő, félprofi és profi lemezlovasok számára. Szöveges beszámoló a tovább gombra kattintva.

Videó

A Strongbow Gold 2011 decemberében gyűrűzött be a ciderek kínálatába hazánkban, amivel Magyarország lett a 3. ország, ahol a GOLD névvel ellátott termékcsaládot levehetjük a boltok polcairól. Ha már a „kiválasztottak” egyike lett hazánk, ahol forgalmazzák a terméket a Strongbow cider-mesterei úgy gondolták, hogy megörvendeztetnek minket egy különleges csak nálunk forgalmazott variánssal, ami a Honey & Apple névre hallgat. A magyar fogyasztók visszajelzései alapján édesebb, nőiesebb íz elkészítésén fáradoztak, amikor meghallottak egy 1940-es évekbeli amerikai jazz-dalt, ami az alma-méz kombináció megalkotására inspirálta őket.

Ennek az új íznek a bemutatójára gyűlt össze több DJ és híresség is a média képviselőivel kiegészítve a Trafiq-ban április 24.-én. Ez az új íz pedig további ihletet jelentett a Strongbow hazai csapatának, így elkészült a 2013-as AppleHoney című szám, ami hazánk 3 neves lemezlovasának is inspirációt adott egy új szám elkészítésére, így Julia Carpenter, Chris Lawyer-Bricklake és Lotfi Begi (Compact Disco) is megalkotta saját remixét. Továbbá az új íz körüli “hype”-ot növeli az is, hogy a Strongbow meghirdetett egy pályázatot közösen a Magyar DJ Szövetséggel kezdő, félprofi és profi lemezlovasok számára, hogy az AppleHoney számra készítsék el saját mixüket.

A verseny részletei és a jelentkezés is a  strongbowmusic.hu oldalon lesz majd elérhető. A remix-versenyre 2013. május 24-től lehet jelentkezni. A győztes DJ számos értékes nyereménnyel gazdagodik, hiszen felléphet a Balaton Soundon, találkozhat egy nemzetközi neves DJ-vel, aki a dalát is meghallgatja majd, sőt mixe felkerül a 2013-as Remix Válogatásra is, így többezer emberhez juttatva el a DJ nevét.

Kövesd Facebook-on és Instagramon a Kocsmablogot, és ha úgy van: Mutass egy kocsmát!

A bejegyzés trackback címe:

https://kocsma.blog.hu/api/trackback/id/tr675290887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.