.. Összetett kereső

 az_blog_2016.png

.. Közösség

.. Utolsó kommentek

  • kocsmablog: Az Unicum 2010 óta minden évben limitált palackkollekcióval örvendezteti meg a márka rajongóit. Ni... (2018.05.24. 13:18) Limitált Halott Pénz Unicum Szilva palack
  • siraiz: Megittam egy Soproni 1895-öt kihugyoztam na az lett a Borsodi Mester. (2018.05.19. 05:27) Borsodi Mester
  • apuska: Tény, ami tény - rémlik régről a nagyok és kicsik összeborulási kísérlete egy közös ügy mentén, de... (2018.05.16. 00:13) Csapramagyar - szezonnyitó
  • kocsmablog: Néhány a helyszínen készült fotóval frissült a bejegyzés. Nagyszerű esemény volt. Sok kitűnő itall... (2018.05.14. 16:15) Bar Show 2018
  • kopa.: Eltelt majd egy év és tovább folytatódik a hadjárat a Pilsner csapolási technikák bemutatására. Pe... (2018.05.11. 10:40) Pilsner Urquell: habbal vagy hab nélkül?
  • kocsmablog: Valós szereplővel, valós helyszínen készítette el a Dreher legújabb reklámfilmjét, ami a belvárosi... (2018.05.10. 15:08) Telep
  • Utolsó 20
2017. 12. 6. - kocsmablog
A Brebis megváltoztatná a hazai pezsgőpiacot

Új, prémium minőségű, magyar pezsgőmárka érkezett a hazai piacra, amelyet tudatosan nem értékesítenek az ital legnépszerűbb időszakában: december közepétől január elejéig. Az éves hazai pezsgőfogyasztás 70-80 százaléka ugyanis több éve változatlanul ebben az időszakban történik, közel felét pedig konkrétan az év utolsó napján fogyasztjuk el. Ezen a fogyasztói magatartáson változtatna a legújabb magyar pezsgőmárka, hogy minél több hétköznapi élethelyzetben is megjelenjen egy-egy pohár pezsgő.

A pezsgő nem csupán alkalmi, és nem csupán üveggel kérhető ital – hangsúlyozza a Brebis, ami bár épp a napokban került forgalomba, néhány hét múlva felfüggesztik a terjesztését, hogy az ünnepek alatt senki ne juthasson hozzá a termékhez. A szokatlan döntés hátterében komoly szándék áll, mégpedig a hazai pezsgőkultúra megváltoztatása. Ugyanis míg a legtöbb európai országban évről évre több pezsgőt fogyasztanak, hazánkban még mindig szezonális, alkalmi italnak számít.

Bárány Péter, a Brebis pezsgőmárka tulajdonosa úgy nyilatkozott:

A pezsgőpiacon ugyanaz a folyamat zajlik most, mint tíz éve a pálinkánál. Akkor a fogyasztók azt hitték, hogy pálinkáznak, pedig a többségük aromás szeszesital fogyasztott. Magyarországon a pezsgőnek egyáltalán nincs kultúrája. A fogyasztók többsége maximum szilveszterkor és akkor is csupán koccintáskor találkozik pezsgővel. Erre a célra teljesen felesleges lenne minőségi pezsgőt készíteni. Amíg a pálinkánál részben a pálinkafesztiválok segítettek abban, hogy az emberek megismerjék a jó pálinkát, és megtanulják helyesen fogyasztani, a pezsgő esetében a Brebis minősége és a pohárban való szervírozása hozhatja a nagy áttörést.

A Brebis tradicionális eljárással készül - Méthode Traditionnelle -, amely a Champagne pezsgőkészítési módszert jelenti. A másodlagos erjesztés palackban történik, 24 hónapig. Ez a munkaigényes, összetett és hosszúra nyúló készítési folyamat lehetővé teszi, hogy ez az ital kiemelkedjen a piacon lévő pezsgők közül. A Brebis a belváros legnépszerűbb vendéglátóhelyein is kapható lesz, de csak pohárral, amelynek ára nagyságrendileg egy prémium minőségű whiskey-hez lesz hasonló. Felbontás után pezsgőzáróval több napig megőrzi a buborékokat. Üveges kiszerelésben pedig kizárólag online rendelhető, ameddig a készlet tart.

Kövesd Facebook-on és Instagramon a Kocsmablogot, hogy a jövőben ne maradj le semmiről!

A bejegyzés trackback címe:

http://kocsma.blog.hu/api/trackback/id/tr6513450783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.