.. Összetett kereső

.. Közösség

.. Utolsó kommentek

  • UV pót: Megszűnt. (2023.12.11. 15:40) Nano drinkbár
  • Vlagyimir Iljics: Hol vannak a cicusok? (2022.08.19. 15:15) Macska
  • Alex Maties: Sofőrszolgálatra akkor van szükség, amikor a megrendelő autójával szeretne menni valahová, de már ... (2021.08.10. 01:31) Sofőrhívó app
  • kocsmablog: Megtörtént a vendéglátóhely-típusok felülvizsgálata, melyet a szektor régóta szorgalmazott. Olyan ... (2021.01.05. 17:44) A vendéglátóhelyek típusai
  • IPAfai Pap: Ez nagyon menő találat! (2020.12.25. 13:10) Pesti pinceszerek
  • élhetetlen: Függetlenül attól, hogy nem érdekel a sör, ez azért durva. Kötelezően árusítani valamit? Ez legfel... (2020.12.18. 21:04) Sörtörvény: mindig lesz kisüzemi sör csapon?
  • Utolsó 20
2017. 05. 24. - kocsmablog
Kis pincészeteket népszerűsít a Wineliner.com

Nemrég indult el a Wineliner.com online borpiactere, amely versenytársaihoz képest új alapokra helyezi az online borpiacot: családi és réteg pincészetek boraihoz enged országos hozzáférést, eddig nem ismert borászatokat tesz elérhetővé bárki számára, ráadásul az oldal alapítói a jövőben több innovatív megoldásban is gondolkodnak.

A Wineliner.com tesztüzemben néhány hete már működik, de csak a Bor Világnapján tették ezt a nagyközönség számára is elérhetővé. A Wineliner egyik alapítója, Korompai András elmondta, hogy az oldalt tulajdonképpen maguknak hozták létre Bélik Péterrel, mert megunták azt, hogy a legkisebb, ugyanakkor igazán minőségi borászatokat, kis pincészeteket csak személyesen lehet országszerte megtalálni, az online kínálatba legtöbbször csak a nagyobb borászatok juthatnak be. Éppen ezért a Winleiner.com lényege, hogy a mindenhol elérhető tucat borok helyett a kicsi, családi és réteg pincészetek legjobb borait vásárolhassák meg az oldalra látogatók.

fb_wineliner2.jpg

A Wineliner.com több szempontból is egyedi kezdeményezés: mind a borászok, mind a vásárlók szempontjából olyat kínál, ami hazánkban még nem volt elérhető. A konkurenciával ellentétben nincs kötelező mennyiség, nem szólnak bele a borászok egyedi árazásába, és nincs központi raktárkészlet sem, ami azt jelenti, hogy ha éppen csak 10 üveg maradt a tavalyi év legjobb borából, az is 2 perc alatt kitehető a piactérre. A borászatok regisztrációja ingyenes, csupán az eladott mennyiség után kell egy előre meghatározott szolgáltatási díjat fizetniük.

A weboldal lelke a felhasználók általi visszajelzéseken alapuló értékelési rendszer, mely nem csak a bort, de a pincészetet is értékeli megbízhatóság és gyorsaság szempontjából is. Az oldal nagy előnye, hogy közvetlenül a pincészetekből érkeznek a termékek, így nincs felesleges várakozás, a pincészettől függően akár 1-2 napon belül is kézhez vehetők a legújabb és legizgalmasabb borok. A felhasználók közül a legaktívabban értékelő és visszajelzést adó felhasználók elnyerik a Wineliner Sommelier titulust és az őket az oldalon követő vásárlók számára ajánlhatják az általuk legjobbnak gondolt borokat.

wine_logo_ok.png

Bélik Péter, a Wineliner.com másik alapítójának elmondása szerint az oldal indulását egy olyan szolgáltatással egészítették ki, amely hazánkban még szinte egyáltalán nem ismert.

Külföldön már bejáratott szolgáltatás, hogy azok, akik nem akarnak lemaradni a legújabb trendekről, havonta előfizetnek arra, hogy egy-egy terméktípusból mindig megkapják egy keretösszegért a legújabb darabokat. Ilyen elven működik a Wantable.com, ahol a sminktől a ruhákon keresztül számos terméktípusból lehet választani, de ugyanígy szolgálja ki például a képregénymániásokat a Lootcrate.com is. Itthon már úttörője a hasonló szolgáltatásnak a Pixi Box, de ott többnyire termékmintákkal töltik ki a dobozokat. Arra gondoltunk, hogy miért ne valósíthatnánk meg borral is a havi előfizetést, amely keretében az előfizetők választhatnak egy kedvükre való árazású csomagot, mi pedig minden hónapban küldünk nekik 6 meglepetés palackot a Wineliner válogatott pincészeteitől. Egyelőre még próba üzemmódban, de ezt a szolgáltatást is elindítjuk a napokban, kíváncsian várjuk, hogy mennyire lesznek nyitottak rá a vásárlók.

 

Bár a Wineliner.com még gyerekcipőben jár, az alapítók már most további fejlesztéseken gondolkodnak. Nemcsak a borászoknak nyújtott szolgáltatásokat szélesítenék ki, de a környező országok felé is terjeszkednének. A vásárlóknak pedig a havi borcsomag előfizetésen túl egyéb innovatív megoldásokon is dolgoznak.

myrtus.jpg

Kövesd Facebook-on és Instagramon a Kocsmablogot, és ha úgy van: Mutass egy kocsmát!

A bejegyzés trackback címe:

https://kocsma.blog.hu/api/trackback/id/tr2712537791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása