.. Összetett kereső

.. Közösség

.. Utolsó kommentek

  • UV pót: Megszűnt. (2023.12.11. 15:40) Nano drinkbár
  • Vlagyimir Iljics: Hol vannak a cicusok? (2022.08.19. 15:15) Macska
  • Alex Maties: Sofőrszolgálatra akkor van szükség, amikor a megrendelő autójával szeretne menni valahová, de már ... (2021.08.10. 01:31) Sofőrhívó app
  • kocsmablog: Megtörtént a vendéglátóhely-típusok felülvizsgálata, melyet a szektor régóta szorgalmazott. Olyan ... (2021.01.05. 17:44) A vendéglátóhelyek típusai
  • IPAfai Pap: Ez nagyon menő találat! (2020.12.25. 13:10) Pesti pinceszerek
  • élhetetlen: Függetlenül attól, hogy nem érdekel a sör, ez azért durva. Kötelezően árusítani valamit? Ez legfel... (2020.12.18. 21:04) Sörtörvény: mindig lesz kisüzemi sör csapon?
  • Utolsó 20
2016. 11. 29. - kocsmablog
Az én hősöm az apám - Unicum

Jellegzetes magyar elemekkel tarkított karácsonyi filmet mutatott be az Unicum. A családi hagyományok és a családot összetartó erők kerültek a legújabb online kampány központjába, amely három karácsonyra készülődő édesapa összefonódó történetét meséli el.

A három történelmi korszakban játszódó, a párhuzamos cselekményvezetés technikáját alkalmazó videó három édesapa karácsonyi készülődését mutatja be. Bár feladataik és körülményeik mások, mégis mindnyájan ugyanannak az ünnepi csodának a megteremtéséért dolgoznak.

„A családom számára sokat jelentenek a hagyományok, és amit az egyik generáció adott át a másiknak, így két fiúgyermek édesapjaként igazán a magaménak érzem az elkészült karácsonyi filmünket. Szerettük volna bemutatni azt, ahogyan az apák észrevétlenül is példát mutatnak a gyermekeknek, és hogy ez a példamutatás aztán átöröklődik a gyerekeken keresztül az unokákra, így teremtve meg a generációkat összefűző kötelékeket. Az pedig kimondottan tetszik a filmben, hogy egy igazán magyar sztorit mutat be retró jelenetekkel, magyar zenével és mindenki számára ismert kis részletekkel” – mesélte Zwack Sándor a Zwack Unicum legújabb online terjesztésű filmjéről.

A film kapcsán az alkotó Artvertising Reklámügynökség kreatív vezetője, Nagy Gergely elmondta: „A filmben az apa-fiú kapcsolatot akartuk kiemelni. Közvetlenül kapcsoltuk a koncepciót az Unicum hagyományos márkaértékeihez és pozíciójához, melyek egyértelműen ezer szállal kötődnek a film fő üzenetéhez.”

Az alkotók elmondták, hogy a film készítése során a legnagyobb kihívást az jelentette, hogy az érvényes etikai szabályok és a Zwack Unicum belső szabályainak betartásával nem mutathatnak 25 évesnél fiatalabb szereplőt a filmben, az apa-fia kapcsolat bemutatásához pedig ez fontos lett volna. Végül a film zárójelenetében egy szimbolikus ajándékdoboz az, ami a legfiatalabb generáció megjelenítésében segített. És hogy ez a doboz pontosan mit jelképez, mindenkinek a fantáziájára bízzák az alkotók: lehetnek emlékek, érzelmek, hála, az apai küzdés, a családot összetartó szeretet… A cél ugyanaz: lépjünk ki a hétköznapokból és kicsit gondolkozzunk el a számunkra fontos családi értékeken!

Kövesd Facebook-on és Instagramon a Kocsmablogot, és ha úgy van: Mutass egy kocsmát!

A bejegyzés trackback címe:

https://kocsma.blog.hu/api/trackback/id/tr9212018089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása