.. Összetett kereső

.. Közösség

.. Utolsó kommentek

  • UV pót: Megszűnt. (2023.12.11. 15:40) Nano drinkbár
  • Vlagyimir Iljics: Hol vannak a cicusok? (2022.08.19. 15:15) Macska
  • Alex Maties: Sofőrszolgálatra akkor van szükség, amikor a megrendelő autójával szeretne menni valahová, de már ... (2021.08.10. 01:31) Sofőrhívó app
  • kocsmablog: Megtörtént a vendéglátóhely-típusok felülvizsgálata, melyet a szektor régóta szorgalmazott. Olyan ... (2021.01.05. 17:44) A vendéglátóhelyek típusai
  • IPAfai Pap: Ez nagyon menő találat! (2020.12.25. 13:10) Pesti pinceszerek
  • élhetetlen: Függetlenül attól, hogy nem érdekel a sör, ez azért durva. Kötelezően árusítani valamit? Ez legfel... (2020.12.18. 21:04) Sörtörvény: mindig lesz kisüzemi sör csapon?
  • Utolsó 20
2015. 09. 9. - apuska
Ekanem Bálint Emota

Adunk a kocsmáknak egy pofont!
10 állandó kérdés, 10 válasz.
Ismert arcok nyilatkoznak.

Név: Ekanem Bálint Emota
Születésnap: 1989. november 30.
Foglalkozás: énekes, színész

Mottó: Don't stop the Rhythm of Joy!

> A nigériai származású énekes a 2012-es X-faktorban tűnt fel, vált ismertté, de a mentorházban Geszti Péter kényszerű búcsút vett tőle. Egy évvel később ismét jelentkezett, csapatban tért vissza a Speak Up-pal, de Nagy Feró döntése alapján akkor is úgy járt, mint azelőtt. Szerencsére nem sikerült elvenni a színpadtól a kedvét, most a Madách Színházban dolgozik, gyakorolja a klasszikus éneklést, illetve 2014-től a Puskás Peti nevével fémjelzett The Biebers-nek is tagja.

01. Mikor és hol rúgtál be először?
- Pápán voltam még általános iskolás, úgy negyedik osztályos. Délután mindig átjöttek a szomszédok nagypapámékhoz, anyukámékhoz sörözni, és hát akkor már én is úgy gondoltam, megkóstolom, nagyfiú vagyok. Lehúztam egy fél pohár sört, és úgy berúgtam, mint az állat. :)

02. Milyen gyakran jártál illetve jársz kocsmába?
- Én nem vagyok olyan unalmas, mint Peti. :) Bennem a fiatalság még tombol, úgyhogy én rendszeresen járok kocsmákba. A belépős, DJ-s szórakozóhelyeket nem szeretem, inkább megyek be az öregfiúk közé, és megiszok pár fröccsöt.

03. Mi a fő szempont, mikor szórakozóhelyet választasz egy barátaiddal való találkozáshoz?
- Két fő szempontom van. Az egyik, hogy kevesen legyenek, mert irtózom a tömegtől, rosszul leszek, a másik, hogy legyenek ott az ismerőseim. Jó dolog meginni egy pohár sört nyugalomban a barátaimmal.

04. Melyik a kedvenc kocsmád / szórakozóhelyed és miért?
- Nekem az egyik a pápai lakásom, ott nagyon nagy házibulikat szoktunk csinálni, a másik meg Pesten van, a Pop bár a Király utcában.

05. Milyen alkoholos italokat fogyasztasz?
- Ha hosszúról van szó, akkor inkább preferálom a bort meg a fröccsöt, ha rövidről, akkor meg a skót-ír whiskyt, tisztán.

06. Milyen tapasztalataid vannak más országok kocsmáiról?
- Nekem az olasz kocsmák, borozó helyek a kedvenceim, ott szoktam a legjobban érezni magam. Olaszország, a hangulat, a mentalitás. Imádom! Ott barátságosabbak az emberek, finomabbak a shot-ok.

07. Hogy reagálsz, ha felismernek egy nyilvános helyen?
- Én mindig utáltam, hogy felismernek. Általában zavarba szoktam jönni. Mostanában a sok koncert és buli után már próbálom helyén kezelni ezt a dolgot, úgy szoktam csinálni, mikor megismernek: - Szia, te, te... nem valami énekes vagy? - sosem szokták tudni kimondani a nevemet, hogy bemutatkozom, Ekanem Bálint vagyok, ő is bemutatkozik, csinálunk egy közös képet, vagy valami.

08. Tudod-e, hol a határ?
- Én tudom hol a határ. Ahogy öregszem, egyre gyorsabban berúgok, viszont nem érdekel a határ, ameddig jól érzem magamat, és ameddig van kedvem, iszom.

09. Volt-e bármi, amit megbántál, és az alkoholra fogtad?
- Nekem főleg ilyen szerelmi dolgok voltak, amiket megbántam az alkohol miatt. Erről próbálok leszokni, és nagyon jól megy. Viszont az élet ilyen, és vannak jó dolgok is, amikhez muszáj volt inni, hogy megtörténjenek.

10. Mi a trükköd másnaposság ellen?
- A másnaposság ellen nekem a gyors kaja, a kóla és a gyömbér, ami hatásos.

+1. Ha fél perc reklámidőt kapnál több kereskedelmi tévében és rádióban, mit mondanál?
- Szeressük egymást, gyerekek, mert ez a legjobb az egész világon. Pozitív gondolkodás - erre gondoljatok mindig!

Kövesd Facebook-on és Instagramon a Kocsmablogot, és ha úgy van: Mutass egy kocsmát!

A bejegyzés trackback címe:

https://kocsma.blog.hu/api/trackback/id/tr707663474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása