.. Összetett kereső

.. Közösség

.. Utolsó kommentek

  • UV pót: Megszűnt. (2023.12.11. 15:40) Nano drinkbár
  • Vlagyimir Iljics: Hol vannak a cicusok? (2022.08.19. 15:15) Macska
  • Alex Maties: Sofőrszolgálatra akkor van szükség, amikor a megrendelő autójával szeretne menni valahová, de már ... (2021.08.10. 01:31) Sofőrhívó app
  • kocsmablog: Megtörtént a vendéglátóhely-típusok felülvizsgálata, melyet a szektor régóta szorgalmazott. Olyan ... (2021.01.05. 17:44) A vendéglátóhelyek típusai
  • IPAfai Pap: Ez nagyon menő találat! (2020.12.25. 13:10) Pesti pinceszerek
  • élhetetlen: Függetlenül attól, hogy nem érdekel a sör, ez azért durva. Kötelezően árusítani valamit? Ez legfel... (2020.12.18. 21:04) Sörtörvény: mindig lesz kisüzemi sör csapon?
  • Utolsó 20
2015. 07. 29. - apuska
Novák Árposz

Adunk a kocsmáknak egy pofont!
10 állandó kérdés, 10 válasz.
Ismert arcok nyilatkoznak.

Név: Novák Árpád
Születésnap: 1980. május 5.
Foglalkozás: énekes

Mottó: ...ha nem én lennék, szeretnék én lenni...

> Overcast - Hungarian Dirty Rock & Roll Band a zenekar neve, ahol énekel. A Rockstation blognak hála futottunk bele a régmúlt Sex Action bulijait megidéző Legszebb lány című új videoklipjükbe, mely csepeliként nekem azért is izgalmas, mert az egyik forgatási helyszín a csepeli gyártelep. A zenekar a 2000-es évek sikerei után feloszlott, 2008-ban újjáalakult és a 2011-es tagcseréket követően újra koncerteznek. A 2012-es Törjön szét! EP-jük után most egy nagylemezzel kecsegtetnek.

01. Mikor és hol rúgtál be először?
- Fogalmam sincs, de az biztos, hogy nem kapkodtam el. A szüleim nem hagytak 15-16 éves fejjel éjszakázni, viszont hamar megtanítottak arra, hogy nem az a baj, ha iszom valamit, hanem az, ha ész nélkül teszem. Később azért belehúztam rendesen. :)

02. Milyen gyakran jártál illetve jársz kocsmába?
- Mostanában jóval ritkábban mint 5-10 évvel ezelőtt. Akkoriban a Rockrandevú klub és söröző volt a második otthonom Budapesten a Hunyadi téren. Ott mindenki mindenkit ismert, a véletlen betévedőt is jól fogadták, mindenkinek volt 1-1 jó szava a másikhoz.

03. Mi a fő szempont, mikor szórakozóhelyet választasz egy barátaiddal való találkozáshoz?
- Szeretem a tiszta helyeket, a közvetlen kiszolgálást, a jóféle csapolt sört, és ha van miből választani. Legyen meg a zene/duma egyensúly, és persze ne legyen a kínálat indokolatlanul túlárazva, mert az elég lelombozó.

04. Melyik a kedvenc kocsmád / szórakozóhelyed és miért?
- Mindig a Rock Randevú marad a kedvenc, mivel bő 10 évig volt a törzshelyem. Annak ellenére is hű maradok hozzá, hogy már jó ideje bezárt... a kedvenc státuszt nem vehetik el, túl sok emlék köt oda.

05. Milyen alkoholos italokat fogyasztasz?
- Sört, sört és sört... Nem vagyok egy "csak a kézműves a jó" típusú ember. Értem én, hogy nagyon trendi dolog, meg minden, de engem annyira ez nem hat meg. Ettől függetlenül persze szeretem a kisebb műhelyek kínálatát, például a Fóti Kézműves Sörfőzdéjét, de szívesen elfogyasztok más fajta söröket is.

06. Milyen tapasztalataid vannak más országok kocsmáiról?
- Eléggé belföldi arc vagyok, főleg gyerekként jártuk a világot, így nincs nagy nemzetközi kocsmai tapasztalatom, de Szlovákiában például jó volt sörözni, és kitűzött cél Prága felkeresése is.

07. Hogy reagálsz, ha felismernek egy nyilvános helyen?
- Csendben. Nem vagyok egy mainstream figura, de előfordult már hogy összekevertek saját magammal. :D Ha kulturáltan szólítanak meg, azt jó néven veszem, ha viszont a "figyeljé' má', te vagy az a tudod, na te vagy az! Énekeljé' má' " stílus kerül elő, azt igyekszem mihamarabb leterelni. 

08. Tudod-e, hol a határ?
- Igen, és nem igazán tolerálom, ha más viszont nem, főleg, ha mások kárára lépi át a határokat.

09. Volt-e bármi, amit megbántál, és az alkoholra fogtad?
- Volt már amit megbántam, de amit spiccesen megteszek, azt nagy valószínűséggel józanul is megtenném, legfeljebb többet hezitálnék a dolgon...

10. Mi a trükköd másnaposság ellen?
- Ha érzem, hogy gond van még elalvás előtt betolok egy-két korsó tiszta vizet, és ha zúg a fejem, akkor valami enyhe painkillert. Ha mégis elér a másnap, akkor tripla kávéval indítás, és jó ha van otthon egy nagy üveg kóla. A gyógysörnek is híve vagyok, de ez már más történet. :)

+1. Ha fél perc reklámidőt kapnál több kereskedelmi tévében és rádióban, mit mondanál?
- Azt hiszem, írnánk egy igen velős fél perces OVERCAST dalt, beszéljen az helyettem. ;)

Kövesd Facebook-on és Instagramon a Kocsmablogot, és ha úgy van: Mutass egy kocsmát!

A bejegyzés trackback címe:

https://kocsma.blog.hu/api/trackback/id/tr157663486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása