.. Összetett kereső

.. Közösség

.. Utolsó kommentek

  • UV pót: Megszűnt. (2023.12.11. 15:40) Nano drinkbár
  • Vlagyimir Iljics: Hol vannak a cicusok? (2022.08.19. 15:15) Macska
  • Alex Maties: Sofőrszolgálatra akkor van szükség, amikor a megrendelő autójával szeretne menni valahová, de már ... (2021.08.10. 01:31) Sofőrhívó app
  • kocsmablog: Megtörtént a vendéglátóhely-típusok felülvizsgálata, melyet a szektor régóta szorgalmazott. Olyan ... (2021.01.05. 17:44) A vendéglátóhelyek típusai
  • IPAfai Pap: Ez nagyon menő találat! (2020.12.25. 13:10) Pesti pinceszerek
  • élhetetlen: Függetlenül attól, hogy nem érdekel a sör, ez azért durva. Kötelezően árusítani valamit? Ez legfel... (2020.12.18. 21:04) Sörtörvény: mindig lesz kisüzemi sör csapon?
  • Utolsó 20
2011. 12. 9. - apuska
Fábián Juli

Adunk a kocsmáknak egy pofont!
10 állandó kérdés, 10 válasz.
Ismert arcok nyilatkoznak.

Név: Fábián Juli
Születésnap: 1980. július 9.
Foglalkozás: énekesnő

Mottó: Let happiness be your religion.

> Szeme mosolyog, hangja simogat. Elismert és kiváló énekes, aki 2005-től a műfaj számos együttesének tagjaként alapozta meg karrierjét. 5 éven át volt a Barabás Lőrinc Eklektric tagja és vált széles körben ismertté, de közben és azóta is szívesen kalandozik a zene más területei felé. Jelenleg a Fábián Juli Jazz Riff, a Sárik Péterrel alkotott duó, és a Fábián Juli & Zoohacker produkciók töltik ki napjait, de egy Dopemannel közösködő klipből is ismerős lehet, illetve láthattuk őt az X-Faktor első szériájában a döntősök mellett alkalmanként felbukkanó csinos énektanárként.

01. Mikor és hol rúgtál be először?
- Úgy 19 éves lehettem, amikor először igazán berúgtam, a Ráckertben történt, persze valami pasi-ügy miatt.

02. Milyen gyakran jártál illetve jársz kocsmába?
- Viszonylag ritkán járok kocsmába, mert a koncertjeim sok estémet elviszik, így a maradék időmet próbálom értelmesen és engem feltöltő dolgokkal tölteni.

03. Mi a fő szempont, mikor szórakozóhelyet választasz egy barátaiddal való találkozáshoz?
- Nagyon fontos, hogy otthonos, kellemes hely legyen, minimális cigifüsttel, mert a füstös helyeket fizikailag nem bírom. Ezen belül a lazább helyeket szeretem, normális arcokkal, és az sem hátrány, ha van jó boruk és jó konyhájuk. És persze ha nem kell üvölteni, hogy halljuk egymást.

04. Melyik a kedvenc kocsmád / szórakozóhelyed és miért?
- Több helyet is szeretek Budapesten, többnyire egyszerű és/vagy romkocsma jellegűeket, mint pl. a Gödör, a Szimpla kert, a Gozsdu Manó klub, a Most, a 400, a Doboz vagy épp az egészen apró beülős kocsmákat, pár asztallal.

05. Milyen alkoholos italokat fogyasztasz?
- Nem vagyok nagy ivó, többnyire valami jóféle bort majszolgatok (tüzes vöröset, gyümölcsös fehéret, könnyű rosét) vagy nagy ritkán egy ágyas páleszt vagy valami frissítő koktélt. A rövideket rosszul bírom, így lehetőleg kerülöm őket.

06. Milyen tapasztalataid vannak más országok kocsmáiról?
- Szlovákiában és Csehországban zseniális kiskocsmákban, isteni hangulatban lehet iszogatni, ezeket imádom. Berlinben és Barcelonában pedig egészen hihetetlen hangulatú kocsmák, tapas bárok vannak, talán ezeket a színes csempékkel kirakott, pezsgő, kavargó helyeket szeretem mind közül a legjobban. Persze azért a brüsszeli sörözők sem utolsók!

07. Hogy reagálsz, ha felismernek egy nyilvános helyen?
- Attól függ, hogyan közelítenek, mivel szólítanak meg. Ha kulturáltan, kedvesen közelednek, többnyire nagyon örülök és sokszor még beszélünk is pár szót.

08. Tudod-e, hol a határ?
- A határt többnyire nagyon biztosan elárulja a szervezetem, ugyanis ilyenkor egy idő után egyszerűen nem vagyok képes mást inni, mint vizet. De azért volt már rá példa, hogy átléptem…ááááá, rettentő dolog a másnaposság. Szerencsére egy kezemen meg tudom számolni, hányszor voltam másnapos.

09. Volt-e bármi, amit megbántál, és az alkoholra fogtad?
- Érdekes, hogy szinte csak olyasmiket bántam igazán meg, amiket nem tettem meg, de ezeket sajnos nem foghattam az alkoholra. Az is igaz persze, hogy pár nem igazán publikus történetbe is belecsúsztam, de ezeket egy pillanatig sem bánom, jól mulattam.

10. Mi a trükköd másnaposság ellen?
- Nem vagyok valami rutinos másnapos, de a zöld tea és a rengeteg víz szépen kitisztítja az embert. Néha enni sem hülyeség, már ha bír kajára nézni ilyenkor az ember...

+1. Ha fél perc reklámidőt kapnál több kereskedelmi tévében és rádióban, mit mondanál?
- Biztos rengeteg frappáns dolgot lehetne mondani, ami ilyenkor persze sosem jut eszembe. De talán arra biztatnám az embereket, hogy ismerjék meg és szeressék magukat, mert úgy mindenkinek sokkal jobb lesz.

Kövesd Facebook-on és Instagramon a Kocsmablogot, és ha úgy van: Mutass egy kocsmát!

A bejegyzés trackback címe:

https://kocsma.blog.hu/api/trackback/id/tr53428164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása